تراهی بدل فرشته کریمی در فوتسال زنان


شاگردان شهناز یاری موفق شدند برای دومین بازی متوالی با درخشش ستاره جوان سایپا به پیروزی برسند و امیدهایشان برای قهرمانی زنده بماند.

تراهی بدل فرشته کریمی در فوتسال زنان
شاگردان شهناز یاری موفق شدند برای دومین بازی متوالی با درخشش ستاره جوان سایپا به پیروزی برسند و امیدهایشان برای قهرمانی زنده بماند.

در هفته نخست دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان، سایپا در تهران میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی بود؛ مشهدی‌ها برای تلافی شکست خانگی در دور رفت به تهران سفر کرده بودند و در مقابل نارنجی‌پوشان به دنبال پیروزی دوباره مقابل حریف مشهدی بودند تا در کورس رقابت قهرمانی بمانند. شکست هیات فوتبال امیدهای این تیم که چند ستاره ملی‌پوش در آن توپ می‌زنند را به صفر می‌رساند.

بازی در 10 دقیقه اول گل به همراه نداشت و دو تیم در موقعیت‌سازی موفق اما در گلزنی ناکام بودند؛ این مسئله باعث شد تا شهناز یاری سرمربی سایپا درخواست وقت استراحت بدهد و پس از این وقت استراحت، به یکباره سایپا در فاصله یک دقیقه‌ای توانست دو بار توسط فاطمه تراهی ستاره بی‌چون و چرای این فصل سایپا و مهتاب بنایی به گل برسد تا شیرازه حریف مشهدی از هم بپاشد. پس از این دو گل، بازی سرعت بالایی پیدا کرد اما درخشش دروازه‌بان‌ها به ویژه فرزانه توسلی با مهار چند موقعیت حریف مشهدی تغیری در نتیجه بازی تا پایان نیمه اول ایجاد نکرد.

تراهی بدل فرشته کریمی در فوتسال زنان

با شروع نیمه دوم، سایپایی‌ها که با خیالی آسوده از پیروزی دو بر صفر به میدان آمده بودند بیشتر به دنبال مالکیت توپ و حفظ نتیجه بازی بودند و در مقابل حریف مشهدی به دنبال خلق موقعیت بود که ضربات آن‌ها یکی پس از دیگری توسط فرزانه توسلی مهار می‌شد؛ حملات مشهدی‌ها برای رسیدن به گل ادامه داشت تا این‌که در دقیقه 36 نسیمه غلامی توانست سرانجام قفل دروازه توسلی را بشکند و فاصله را به حداقل برساند اما لحظاتی بعد از این گل، مهتاب بنایی بار دیگر گلزنی کرد تا دوباره اختلاف دو تیم به دو گل برسد.

در پایان نارنجی‌پوشان سایپا با تکرار پیروزی دور رفت توانستند هیات فوتبال خراسان را شکست بدهند و همچنان در کورس رقابت قهرمانی بمانند؛ جدال هفته بعد مقابل پالایش نفت می‌تواند سرنوشت قهرمان این فصل فوتسال زنان را احتمالا مشخص کند. تیم مشهدی هم با شکست امروز شانس قهرمانی‌اش به صفر رسید و حالا شاگردان شریف برای جایگاه سوم و یا چهارم باید دو بازی بعدی خود را انجام دهند.

تراهی بدل فرشته کریمی در فوتسال زنان

عکس: پرتو جغتایی

جدول لیگ برتر فوتسال زنان (در پایان هفته چهارم مرحله نهایی)


1. پالایش نفت آبادان 10 امتیاز (تفاضل +7)
2. سایپا تهران 9 امتیاز (تفاضل +4)
3. هیات فوتبال خراسان رضوی 3 امتیاز (تفاضل -3)
4. ملی‌حفاری اهواز 1 امتیاز (تفاضل -7)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)