زیرگذرهای دسترسی به شهرک صنعتی کاسپین باید فعال شوند


زیرگذرهای دسترسی به شهرک صنعتی کاسپین باید فعال شوند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: زیرگذرهای دسترسی به شهرک صنعتی کاسپین در آزادراه قزوین-کرج باید برای حل مشکل رفت وآمد به این مکان فعال شوند.

حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه زیرگذر دسترسی به شهرک کاسپین و حوالی آن موجود است که در حال حاضر تنها یک مورد از آن واقع در مقابل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی فعال است و باعث شده تا شاهد ترافیک صبحگاهی در زمان عبور و مرور سرویس های نقلیه به شهرک و ایجاد مشکل در رفت و آمد کارگران و مدیران واحدها باشیم.

وی اضافه کرد: از شورای ترافیک و حمل و نقل استان قزوین درخواست کرده ایم تا مجوز لازم را برای بهره برداری از ۲ زیرگذر دیگر ارایه دهد تا شاهد رفع این مشکل باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به برنامه این شهرک برای توسعه شهرک صنعتی کاسپین،افزود: در آینده نه چندان دور و با اجرای این برنامه باید تقاطع غیرهمسطح برای دسترسی مناسب به شهرک صنعتی کاسپین بر روی آزادراه قزوین-کرج شود.

این مسوول افزود: احداث این تقاطع غیرهمسطح مصوبه دولت است و قرار شده ۵۰ درصد اعتبارات آن از سوی شرکت شهرک های صنعتی قزوین و مشارکت صنایع مستقر و سایر نیز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (عمرانی) تامین شود.

شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک و در ۳۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.

در حال حاضر فاز اول، دوم و سوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت ۴۹۸ هکتار عملیاتی شده و ۳۱۸ هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده است.

۳۶۰ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی جذب شده که از این تعداد ۲۲۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیپد ایر 2024 با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس