شهروندان اراک اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را محکوم کردند


شهروندان اراک اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را محکوم کردند

اراک - ایرنا - شهروندان اراک عصر چهارشنبه با تجمع در پیاده‌راه امیرکبیر این کلانشهر، اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صیونیسم را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، غزه و رزمندگان جبهه مقاومت اعلام کردند و با حضور و شعارهای خود با ملت فلسطین بیان همبستگی داشتند.

تجمع‌کنندگان در این اجتماع، دست نوشته‌هایی با عنوان « زندگی در صلح و بازپس‌گیری سرزمین مادری حق فلسطینیان است»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» و « تجلی بصیرت اطاعات از ولایت» و « ما تا آخر ایستاده‌ایم» را در دست داشتند.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع مردمی شعارهای «امت اسلامی بیدار است، از صهیونیسم و امریکا بیزار است»، «اسلام پیروز است اسرائیل نابود است»، « الله اکبر»، « مرگ بر اسرائیل»، « دولت جعلی رژیم صهیون با دست امت می‌شود سرنگون»، « جنایت منطقه زیر سر امریکاست کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، « ننگ ابد بر دشمنان اسلام درود بر فلسطین»، «فلسطین غرق خون است اسراییل سرنگون است»، «غزه شده غرق خون دشمن میشه سرنگون» سر دادند.

در پایان این اجتماع مردمی قطعنامه‌ سه بندی در حمایت از مردم فلسطین قرائت شدو حاضران با سردادن الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی