حضور پرشور مردم ایران در انتخابات 28 خرداد تاریخ‌ساز خواهد بود


حضور پرشور مردم ایران در انتخابات 28 خرداد تاریخ‌ساز خواهد بود

ارومیه- ایرنا- امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات، نشانه وحدت و همدلی ملت ایران است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد امسال، این امر را بار دیگر اثبات کرده و تاریخ ساز خواهد بود.

حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مسوولیت در نظام اسلامی را امانتی برای خدمتگزاری توصیف کرد و افزود: انتخابات ۱۴۰۰ از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور است که باید پرشور، آگاهانه و با حضور حداکثری و فعال مردم برگزار شود و همه باید مبلّغ حضوری حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی تاکید کرد: دشمن از هم اکنون با تبلیغ در فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بوده و تنها راه بی‌اثر کردن نقشه‌های شوم دشمنان مشارکت حداکثری در انتخابات است.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه دشمنان مشکلات اقتصادی را دست‌آویزی برای ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات قرار داده‌اند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات رفع شود، باید در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

وی ادامه داد: رای ندادن و شرکت نکردن در انتخابات مایه خوشحالی دشمنان نظام و سبک کردن ارزش خون شهیدان سلیمانی، بهشتی، مطهری و همه شهدای گلگون کفن انقلاب و مدافع حرم است.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: کسانی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد می شوند، باید بدانند که در کدام وادی قدم گذارده اند چون آنها با سیاست های پیچیده دنیا مواجه خواهند بود و باید موانع و مشکلات کشور را رفع کرده و در اقتصاد مردم تحول ایجاد کنند.

وی، انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: گاهی برخی داوطلبان شوراها برای جلب نظر مردم عوام فریبی کرده و با پخش موسیقی غیرمجاز برای کسب آرا تلاش می کنند و نحوه امانت داری و مسئولیت پذیری این قبیل افراد از هم اکنون مشهود است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

شهرستان سلماس در شمال آذربایجان غربی بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه کسی نقش بازیگر زیبای "بر باد رفته" را بازی خواهد کرد؟