کمک مومنانه تبدیل به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه شده است


کمک مومنانه تبدیل به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه شده است

قزوین – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام حسن (ع) قزوین گفت: کمک مومنانه و نهضت مواسات امروز تبدیل به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه شده و خوشبختانه روز به روز در حال تقویت است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا حیدری روز چهارشنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: امروز پس از گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا در کشور و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز نهضت کمک مومنانه خوشبختانه شاهد حضور همه جانبه مردم خیر و دستگاه های مختلف در این زمینه هستیم.

وی افزود: در طول یکسال گذشته نه تنها مشارکت مردم و خیران در این نهضت کاهش نیافته بلکه روز به روز در حال افزایش است که قابل تقدیر و تشکر است.

این مسوول گفت: در طول این یک سال اخیر بسیج مستضعفان به صورت همه جانبه حضور داشته و همواره در خط مقدم کمک رسانی به مردم و محرومان بوده اند.

حیدری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اضافه کرد: حضور در انتخابات وظیفه تمامی مردم و دوست داران انقلاب اسلامی ایران است و در زمینه افزایش مشارکت در انتخابات همه مسوولان، مردم و بسیجیان وظیفه دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام حسن (ع) قزوین اظهار داشت: امیدواریم با حضور چشمگیر مردم شاهد استقرار یک دولت جوان حزب الهی به تعبیر مقام معظم رهبری در کشور باشیم و بدین وسیله مشکلات اقتصادی در بین مردم کاهش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403