فرماندار: فعالیت اصناف محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شد


فرماندار: فعالیت اصناف محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شد

خمین - ایرنا - فرماندار شهرستان محلات گفت: وضعیت این شهرستان در رنگ‌بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی قرمز است اما با پیگیری از با ستاد مقابله با کرونای استان اصناف محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط نارنجی از سر گرفته شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان محلات، «محمدرضا ناظری» افزود: گروه‌های شغلی سه و چهار در این شهرستان هنوز هم بایدتعطیل باشند و گروه‌های شغلی یک و ۲ محلات مجاز به فعالیت هستند.
وی بیان کرد: تردد خودروها با پلاک غیربومی استان مرکزی در شهرستان محلات ممنوع است و در صورت تخلف راننده‌ها پنج هزار ریال جریمه می‌شوند و تنها پلاک‌های ایران ۴۷ و ۵۷ مجاز به تردد هستند.
فرماندار شهرستان محلات گفت: شهروندانی که خودروی آنان پلاک‌های غیربومی استان را دارد با ارایه مدارک سکونت ، بیمه نامه خودرو ، کارت ملی و اشتغال در شهرستان محلات به پلیس راهور می توانند تردد داشته باشند.
ناظری ادامه داد: پیرو دستور ستاد ملی کرونا تردد بین شهری از روز سه ‌نبه تا روز جمعه ممنوع است و در این مدت برگه ترددی صادر نخواهد شد مگر موارد خیلی ضروری که با دریافت مدارک معتبر اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: از شهروندان محلات درخواست می‌شود با رعایت دستورالعمل های ابلاغی و عدم ترددهای غیرضروری در کاهش زنجیره ابتلا نقش آفرین باشند.
شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی است و وضعیت کرونا در این شهرستان امروز قرمز اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت