مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان: مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند


مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان: مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مردم با توجه به هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، مدیریت بحران کشور در خصوص احتمال وزش باد لحظه‌ای، تگرگ و صاعقه از تردد غیرضروری بپرهیزند.

مهرداد حسن‌زاده شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی که فعالیت خود را از امروزی در آسمان هرمزگان آغاز کرده و موجب بارش رحمت الهی شده تا عصر روز یکشنبه فعالیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته این اداره کل هم هشدار سه سطح را در روز گذشته برای هرمزگان صادر کرد که علاوه بر فرمانداران، بخشداران و دهیاران از طریق شبکه های اجتماعی نیز منتشر شد تا عموم از چگونگی شرایط جوی و مخاطره‌های احتمالی در این روزها آگاهی یابند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: مردم ساکن این استان به خصوص در شرق، شمال و مرکز هرمزگان با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بیشترین بارش خواهند بود و باید این هشدارها را جدی‌تر گیرند تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری شود.

حسن‌زاده بیان داشت: قرارگیری در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها در این شرایط مخاطره آمیز بوده و افراد بایستی از نزدیک شدن به این نقاط اجتناب کنند و با توجه به احتمال صاعقه احتیاط های لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: بارش‌های رخ داده تا کنون منجر به خسارت جانی، مالی و آسیب دیدن زیرساخت‌ها نشده اما باید مراقبت کرد تا فردی از مردم دچار آسیب و خسارت نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اشاره کرد: براساس گزارش‌های واصله تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه و هشت دهم میلیمتر بارش در بندرخمیر، ۲ و سه دهم میلیمتر در بندرعباس، ۱۵ میلیمتر در بشاگرد و ۲ و نیم میلیمتر در حاجی آباد باران باریده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز مرد به معلم با انواع پیام ها و متن های رسمی و صمیمی