شوراها فرصت عمران و آبادانی را در شهرها وروستاها مهیا کردند


شوراها فرصت عمران و آبادانی را در شهرها وروستاها مهیا کردند

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با شکل‌گیری نهاد مردمی شوراها در دو دهه اخیر عمران و آبادانی شهرها و روستاها سرعت و قوت مضاعف گرفته است.

فرهاد سبحانی در گفتگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه، سالگرد تاسیس نهاد مردمی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، نمادی از تفکر مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بستر مناسب را برای حضور حداکثری و نقش‌آفرینی قاطبه مردم در تعیین سرنوشت و عینیت بخشیدن بیش از پیش، برای مشارکت موثر و بهره‌گیری از خرد جمعی را به نمایش گذاشت.

وی هدف از تشکیل نهاد شوراها را تسریع در پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و بهبود سکونتگاه‌های شهری و روستایی اعلام و خاطرنشان کرد: در طی سالیان گذشته تاثیرات مثبت این نهاد را با افزایش مشارکت مردم در عرصه‌های عمران و توسعه آبادانی شاهد هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: شوراها با کارنامه درخشان در سال‌های اخیر نمودی موثر و جایگاهی منحصربفرد در بین مردم پیدا کرده است.

سبحانی با تبریک فرارسیدن روز شوراها ادامه داد: این مناسبت را به حضور تمامی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان اردبیل و مسئولان و تلاشگران این عرصه که در راستای تحقق توسعه پایدار، شکوفایی و بالندگی استان اردبیل و رفع مشکلات و معضلات مردم که بحق، ولی نعمتان جامعه اسلامی ما در تلاش و کوشش هستند تبریک عرض کرده و آرزوی توفیقات روز افزون را داریم.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی