خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری


خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد -ایرنا- حادثه رانندگی در محور بروجن به لردگان، امداد رسانی به حادثه دیده در ارتفاعات کوه، برنامه‌های فنی وحرفه‌ای از مهمترین خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در نهم اردی‌بهشت است.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ وانت نیسان و پژو پارس در کیلومتر ۴۵ از محور بروجن به لردگان ۲ سرنشین پژو فوت کردند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: مصدومان این حادثه رانندگی توسط عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند.

وی اظهارداشت: محور شهرکرد به شلمزار، محور بروجن به لردگان و محور لردگان به ایذه به عنوان پرحادثه‌ترین محورهای مواصلاتی استان در سال‌گذشته بود.

نجات یک فرد حادثه‌دیده در کوهستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از سقوط فرد حادثه‌دیده در ارتفاعات منطقه گندمان خبر داد و گفت:پس از دریافت اطلاعات از افراد محلی، مبنی بر اینکه یک نفر از کوه سقوط کرده است نیروهای امدا کوهستان شهرستان بروجن با یک دستگاه آمبولانس، تجهیزات کامل کوهستان به محل اعزام

شدند.

ایرج کیانی افزود: فرد مصدوم که از صخره به ارتفاع پنج متر سقوط کرده بود و از ناحیه سر،کمر و سینه آسیب‌دیده بود، توسط امدادگران کوهستان با انجام عملیات نجات و تثبیت نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

ضرورت جذب نیرو در مراکز آموزش دولتی فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازنشسته شدن سه نفر از مربیان فعال در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: ارائه آموزش به هنرجویان و ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی نیازمند جذب نیروی جدید است.

فرانک کبیری افزود: این تعداد نیروی بازنشسته در حوزه آموزش تراشکاری و سایر رشته‌های آموزشی در مرکز دولتی فنی و حرفه‌ای مشغول ارائه آموزش بودند که هم اکنون با بازنشسته شدن، این افراد در حال رایزنی برای دریافت مجوز استخدام نیرو جدید هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار بر استفاده از نیروهای کارآزموده در ارائه آموزش الزامی است.

کبیری در ادامه با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک کارگاه آموزش کنارکارگاهی در شرکت فولاد زاگرس فعال است، گفت: احداث کارگاه کنارکارگاهی در حوزه شیلات و آبزیان در حاشیه تنها کارخانه تولید خوراک آبزیان در دستور کار سالجاری قرار دارد.

وی اظهار داشت: ارائه آموزش‌های بین کارگاهی و جوار کارگاهی باعث ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر بین واحدهای صنعتی، تولیدی و استفاده بهتر و مطلوب‌تر از ظرفیت‌های موجود است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا