کرونای هندی مجال عبور از مرزهای خراسان جنوبی را می‌یابد؟


کرونای هندی مجال عبور از مرزهای خراسان جنوبی را می‌یابد؟

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی  در مورد نگرانی‌ها در خصوص ورود ویروس کرونای هندی از طریق مبادله کالاها با افغانستان، گفت: ارتباط خراسان جنوبی با افغانستان بیشتر صادراتی است و در این زمینه حتی می‌توانیم بگوییم واردات ما از افغانستان نزدیک به صفر است.

حسن رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همواره در مرز ماهیرود پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند تا هیچ فردی بدون کنترل و پایش وارد خاک خراسان جنوبی نشود.

وی با اشاره به احتمال ورود ویروس کرونای هندی، افزود: البته در خراسان‌جنوبی به طور مستقیم با کشورهای همسایه هند ارتباط نداریم.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی تصریح ‌کرد: بسیاری از رانندگان و تجار افغانستانی وارد خاک ایران نمی‌شوند؛ بلکه تنها در محوطه گمرک تبادل را انجام داده و سپس برمی‌گردند.

رحیمی‌زاده از حضور مأموران بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مرز ماهیرود به صورت مستمر خبر داد و گفت: فردی که علائم داشته باشد قرنطینه شده و هیچ نگرانی بابت ورود ویروس به استان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تردد و مبادله در مرز ماهیرود با نظارت‌های کامل بهداشتی و با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود و مردم از این نظر نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!