10میلیارد ریال اموال مسروقه در کیش کشف شد


10میلیارد ریال اموال مسروقه در کیش کشف شد

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران آگاهی این فرماندهی امسال 10 میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان این جزیره کشف کردند.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اموال مسروقه در قالب ۳۴ فقره سرقت کشف شده در جزیره ضبط و تمام اموال در اختیار مالباختگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۷ سارق دستگیر و تحویل مقام های قضایی شده است یادآور شد: ۹۰ درصد افراد دستگیر شده سابقه دار بوده و پیشتر نیز جرایم مشابه را در جزیره و یا سایر نقاط کشور مرتکب شده اند.

فرمانده انتظامی جزیره کیش اضافه کرد: امسال با تلاش ماموران انتظامی این جزیره از جمله کارآگاهان آگاهی ۱۰۰ درصد سرقت های به وقوع یافته کشف شده است که آخرین مورد در پی اعلام چند مورد سرقت در کیش بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدام های فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس، سارق سابقه دار دستگیر و به همراه اموال مسروقه به اداره آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه متهم در سابقه کیفری خود ۱۱ فقره سرقت در استان های ایلام و کرمان و سه فقره سرقت خُرد در جزیره کیش داشته است، گفت: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا