فوت 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری


فوت 4 بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 4 بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در حال حاضر 62 بیمار با شرایط بحرانی در بخش‌های مراقبت ویژه در مراکز درمانی استان تحت مراقبت هستند.

براساس گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مجید شیرانی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۵۶ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اکنون ۵۳۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۳۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۸۸۱ نفر رسید.

شیرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی