تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز


تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار، سپهر ایرانیان و روزنامه استانی اقتصاد البرز دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز یکشنبه بیست و نهم فروردین ماه را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا تیتر نخست شماره یک هزار و ۸۲۴ خود را به رسیدگی به پرونده زمین خواری سه هزار میلیارد تومانی در نظر آباد اختصاص داد و نوشت: آغاز رسیدگی به پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در نظرآباد.

رییس دادگستری نظرآباد گفت که رسیدگی به پرونده سه هزار میلیارد تومانی با ۳۶ متهم در اوایل اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

رهبر معظم انقلاب: آمادگی ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید، اگر مردم رعایت نکنند همچنان در قله ابتلا باقی می مانیم، بخشنامه های خلق الساعه آفت تولید است و پیوند هنر و ورزش در پاسداشت مقام شهدای سلامت از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۲۱ خود به سخنان مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت: ارتش در صحنه و آماده انجام ماموریت است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تاکید کردند: ارتش در صحنه و آماده انجام ماموریت است، آمادگی ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

انتشار تصویر عامل خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز، پایان نشست ایران و ۴+۱، جان باختن ۳۱۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، افتتاح ۶ آزاد راه در سال، قیمت ارز در صرافی ملی رو به کاهش، محصولات پر ستاره ایران خودرو در راه بازار و تا پایان هفته یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا تزریق می شود از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه استانی اقتصاد البرز نیز تیتر نخست شماره ۱۵۹ خود را به جمع بندی موانع و مشکلات اقتصادی استان تا پایان هفته به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اختصاص و نوشت: موانع و مشکلات اقتصادی استان تا پایان هفته جمع بندی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از احصاء و جمع بندی گزارش موانع و مشکلات اقتصادی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

پرونده سه هزار میلیاردی زمین خواری نظرآباد در حال بررسی است، تا پایان امسال تقریبا به کل طالقان گازرسانی می شود، دستگیری اعضای باند جعل مدارک ضمانت در البرز، بدهکاران شبکه بانکی ۶ ماه فرصت برای تسویه گرفتند، بخشی از صنایع البرز با مشکل نیروی کار مواجه هستند و فروش کالاهای ارزان قیمت در بستر مجازی شیوه کلاهبرداران اینترنتی از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز تیتر نخست شماره یک هزار و ۶۴۲ خود را به این عنوان که البرزی ها در خانه بمانند اختصاص داده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به تند شدن شیب ابتلا به ویروس کووید ۱۹ از مردم خواست برای کنترل این بیماری در خانه بمانند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

بخشنامه های خلق الساعه آفت تولید است، خرابکاری نطنز محصول دیپلماسی التماسی است، ساخت دومین پل بلند کشور در بزرگراه سردار سلیمانی، کرج نیازمند راه اندازی بیمارستان صحرایی است و آغاز رسیدگی به پرونده زمین خواری سه هزار میلیاردی در نظرآباد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده