استفاده از ربات ها برای تحویل خرید درب خانه


سنگاپور ربات هایی برای تحویل خریدها درب خانه استفاده می کند تا از شیوع کرونا جلوگیری کند.

به گزارش سایت طلا،به سنگاپور ربات هایی برای تحویل خریدها درب خانه استفاده می کند تا از شیوع کرونا جلوگیری کند

این ربات ها که به سنسورهای سه بعدی، دوربین و دو محفظه مجهز هستند هر کدام می توانند تا 20 کیلوگرم (44 پوند) غذا یا بسته هایی را که به صورت آنلاین سفارش داده شده حمل کنند، روزانه چهار یا پنج بار در روزهای تعطیل تحویل می دهند و از این رو در نیمه روز شنبه نیز در دسترس هستند.

به امید بهره مندی از افزایش تقاضا برای تحویل در منازل، یک شرکت فناوری سنگاپوری، یک ربات ساخته است تا مواد غذایی را در یک قسمت از شهر به ساکنان برساند. خدمات این ربات ها که توسط شرکت OTSAW Digital ساخته شده و هر دو "Camello" نام دارند، در یک دوره آزمایشی یک ساله به 700 خانوار ارائه شده اند. کاربران می توانند شیر و تخم مرغ خود را رزرو کنند و یک برنامه زمانی که ربات قصد دارد به یک محل برسد را خواهند داشت (آنها را معمولاً در لابی یک ساختمان آپارتمانی اعلام می کنند).


استفاده از ربات ها برای تحویل خرید درب خانه

این ربات ها که به سنسورهای سه بعدی، دوربین و دو محفظه مجهز هستند هر کدام می توانند تا 20 کیلوگرم (44 پوند) غذا یا بسته هایی را که به صورت آنلاین سفارش داده شده حمل کنند، روزانه چهار یا پنج بار در روزهای تعطیل تحویل می دهند و از این رو در نیمه روز شنبه نیز در دسترس هستند. در روز شنبه. لینگ تینگ مینگ، مدیر اجرایی OTSAW Digital ، گفت: آنها پس از هر سفر از اشعه ماورا بنفش برای ضد عفونی کردن خود استفاده می کنند. وی به رویترز گفت: "به خصوص در این دوره همه گیری کرونا، همه به دنبال عدم ارتباط با انسان هستند." در حال حاضر، کارمندان برای اطمینان از عدم بروز مشکلی، ربات ها را کنترل می کنند.

استفاده از ربات ها برای تحویل خرید درب خانه

تاشفیک حیدر، دانشجوی 25 ساله ای که این سرویس را امتحان کرده است، گفت که این می تواند به ویژه برای افراد مسن مفید باشد، بنابراین آن ها مجبور نیستند کالایی را تا خانه حمل کنند. اما یک رهگذر نگران این فناوری است که ممکن است برای بعضی ها بیش از حد دردسر ایجاد کند. خانم شیو یا شین 36 ساله خانه دار گفت: "مشتریان جوان این تکنولوژی را دوست خواهند داشت. من فکر نمی کنم آنها (نسل قدیمی تر) این کار را بپسندند.




روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی