مطالبات بازیکنان شهرداری آستارا پرداخت شد


مطالبات بازیکنان شهرداری آستارا پرداخت شد

آستارا - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا از پرداخت باقیمانده مطالبات معوق بازیکنان این تیم، پیش از بازی برابر فجر سپاسی شیراز در لیگ دسته اول کشور خبر داد.

علی کارگر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تا نیم فصل مسابقات، ۵۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان باید پرداخت می شد و ۳۰ درصد آن پرداخت شده بود و امروز با چند روز تاخیر، ۲۰ درصد باقیمانده به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال از سوی هیات مدیره و مدیرعامل به حساب بانکی اعضای باشگاه واریز شد.

وی افزود: در حال حاضر بازیکنان تیم شهرداری آستارا با انگیزه مضاعف مقابل فجر سپاسی شیراز به میدان خواهند رفت و ترکیب بازیکنان در پست های مختلف، توسط یاشین سزاوار سرمربی تیم تعیین شده است.

وی بیان کرد: باشگاه شهرداری آستارا به زودی با ۲ بازیکن برجسته که یکی سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارد، قرارداد همکاری خواهد بست و بازیکنان جدیدی به جای بازیکنان جدا شده از تیم اضافه خواهند شد و این تیم به عنوان قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول کشور، رقیب جدی تیم های حاضر در لیگ محسوب می شود.

مدیرعامل تیم شهرداری آستارا گفت: صبح امروز اعضای تیم با ترکیب کامل با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا امشب از فرودگاه پایتخت عازم شیراز شوند و روز چهارشنبه هفته جاری در دیدار هفته نوزدهم، مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان بروند.

روز گذشته مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا از قطع همکاری پایان رافت سرمربی و چهار بازیکن برجسته از این تیم به دلیل دریافت نکردن حقوق و مطالبات معوق خبر داده بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب