68 نفر برای انتخابات میان دوره‌ای تفرش آشتیان و فراهان ثبت‌نام کردند


68 نفر برای انتخابات میان دوره‌ای تفرش آشتیان و فراهان ثبت‌نام کردند

اراک - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: 68 داوطلب در پنجمین روز از مهلت قانونی نام‌نویسی انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نام نویسی کردند.

«بهروز اکرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت‌نام ۵۰ نفر از داوطلبان در این حوزه انتخابیه تا روز پنجم نام‌نویسی نهایی شده و فرآیند کاری ۱۸ نفر دیگر در دست بررسی است.
وی توضیح داد:انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: از هفت حوزه انتخابیه استان مرکزی در این دوره از انتخابات باید تکلیف کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در خانه ملت مشخص شود.
صلاحیت نامزد رای آورده در مجلس شورای اسلامی برای احراز کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان تایید نشد و امور این حوزه انتخابیه در مدت سپری شده از فعالیت خانه ملت، از سوی نماینده حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب دنبال شده است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در بهارستان دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و مابقی به به حوزه انتخابیه «ساوه و زرندیه»، «محلات و دلیجان»، «خمین»؛ «شازند» و «تفرش، آشتیان و فراهان» هر کدام یک کرسی تعلق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا