سربازان گمنام امام زمان (عج) چشم و گوش نظام در تضمین امنیت هستند


سربازان گمنام امام زمان (عج) چشم و گوش نظام در تضمین امنیت هستند

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشم و گوش نظام جمهوری اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی و تضمین امنیت کشور هستند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با یادآوری نامگذاری سالروز ولادت امام زمان حضرت ولی عصر (عج) به عنوان روز مستضعفان جهان و سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: سربازان ولی امر چشم و گوش این نظام الهی هستند که مملکت را در برابر همه جاسوس‌های دنیا محافظت می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش تخریبی فراوان سازمان‌های جاسوسی دنیا در زمان کنونی، ادامه داد: اگر این تخریب‌ها و نقش‌های منفی به درستی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) رصد و خنثی نشود، دشمنان می‌توانند در یک نظام رخنه و آسیب جدی وارد کنند.

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

امام جمعه کاشان با یادآوری نگاه امام امت و رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام آن مبنی بر حضور بسیار مقتدرانه آنان در صحنه بین‌المللی تاکید کرد: درخشش بسیار خوب و زیبای سربازان گمنام در انجام وظایف توانسته ‌است توطئه‌های زیاد دشمن را خنثی کند.

آیت‌الله سلیمانی با تاکید بر فعالیت بسیار گسترده در دنیا ضد کشورمان از سوی جاسوس‌های سازمان اطلاعات برون مرزی غیرنظامی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا) (سیا یا «سی‌ آی ‌اِی)، اسراییل و جاسوس‌های کشورهای مرتجع منطقه، اضافه کرد: باوجود اینکه آنان از چند جهت هجوم بی‌رحمانه‌ای به ایران دارند اما کارکنان وزارت اطلاعات آنقدر زیبا و قاطع رسالت خود را در درون و حتی بیرون مملکت انجام دادند که با تعقیب دشمنان توطئه‌گر آنان را به کیفر اعمالشان برسانند.

نماینده پیشین ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان یک نمونه از این تلاش‌های موثر را دستگیری عبدالمالک ریگی در حال عبور از آسمان کشور به ‌عنوان جاسوس، شرور، فاسق و مفسدی با تمامی جنایت‌ها ضد جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: ماجرای تاسوکی یکی از جنایت‌های این جاسوس بود که وقتی می‌خواست از آسمان ایران اسلامی عبور کند فرزندان غیور این مملکت به عنوان چشم و گوش بیدار و آگاه در نقش سربازان گمنام ولی امر او را در هوا شکار کردند.

به گفته وی، نفوذ بسیار قوی سربازان گمنام امام زمان (عج) قابل تحسین است و جای شکرگزاری دارد.

امام جمعه کاشان با یادآوری اقدام مخفی و قابل بازگو نبودن کارکنان وزارت اطلاعات، ادامه داد: عموم مردم از فعالیت آنان بی‌خبر یا کم‌خبر هستند، مگر در برخی موارد که جایی درخشش و جلوه پیدا کند.

مظلومیت شهیدان وزارت اطلاعات

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه شهیدان وزارت اطلاعات جزو شهدای مظلوم نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: برخی موارد شهیدی در صحنه نبردی خوب می‌درخشد و همه مردم حوزه کارکرد او را مشاهده می‌کنند و تا حد زیادی در افکار آنان جلوه می‌کند، اما شهدای وزارت اطلاعات به دلیل مخفی بودن حوزه کارکرد به ویژه در خارج از مملکت گمنام هستند و مظلومانه و پنهانی به شهادت می‌رسند.

وی اظهار داشت: بر این پایه به آنان سربازان گمنام گفته می‌شود که تبلیغاتی برای حوزه کارکرد این عزیزان به خاطر مصالح نظام و اختفای کارشان نمی‌تواند وجود داشته باشد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) شهیدان بزرگی را بسیار مظلومانه برون از این مملکت و پنهانی تقدیم کردند که بزرگی این شهادت در حوزه کار برای مردم ایران تا حد زیادی پنهان و مخفی است.

وی علو ‌درجات را برای شهیدان وزارت اطلاعات خواستار شد و افزود: نمونه این شهیدان جعفر طیار در صدر اسلام است که خارج از مملکت اسلامی و در اروپای شرقی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است و هفته‌ای با همین عنوان گرامی داشته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟