ورودی چشمه لادر و امامزاده سید محمد(ع)سیزده بدر مسدود است


ورودی چشمه لادر و امامزاده سید محمد(ع)سیزده بدر مسدود است

فرماندار خمینی شهر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تجمعات، مسیر منطقه گردشگری چشمه لادر و امامزاده سید محمد(ع) از 12 فروردین ماه مسدود خواهد شد.

علیرضا بصیری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص محدودیت های مصوب ستاد مقابله با کرونای شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: متاسفانه مسافرت های نوروزی و دید و بازدیدها باعث شده که آمار مراجعین و بیماران سرپایی در فروردین ماه رو به افزایش برود و لازم است مردم در روزهای آینده پروتکل ها را بیش از پیش رعایت کنند.

وی افزود: تجمعات از هر نوعی که باشد، باعث گسترش بیماری می شود. سال گذشته مردم سیزدهم فروردین را خیلی خوب رعایت کردند و در خانه ها ماندند، اما اگر سیزده به در امسال مانند ایام نوروز باشد، شرایط بار دیگر بحرانی خواهد شد.

فرماندار خمینی شهر اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تجمعات مسیر منطقه گردشگری چشمه لادر و امامزاده سید محمد(ع) از ۱۲ فروردین ماه مسدود خواهد شد.

بصیری افزود: از مردم می خواهیم که برای سلامتی خود و عدم ایجاد محدودیت برای کسبه، فاصله گذاری ها را رعایت کنند و ۱۲ و ۱۳ فروردین را در منزل بمانند. مراجعات به پارک ها و بوستان ها تجمع ایجاد کرده و امکان انتقال بیماری افزایش می یابد.

وی از شهرداری ها درخواست کرد مسیرهای اماکن گردشگری را مسدود کنند و گفت: شهرداری های خمینی شهر و درچه باید در اعمال محدودیت ها فعال باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید