اجرای پویش «استغاثه به امام زمان(عج)» در بیش از 60 کشور جهان همزمان با شب نیمه شعبان


اجرای پویش «استغاثه به امام زمان(عج)» در بیش از 60 کشور جهان همزمان با شب نیمه شعبان

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی از اجرای پویش «استغاثه به امام زمان(عج)» در شب نیمه شعبان خبر داد و گفت: بنابر هماهنگی به عمل آمده در بیش از 60 نقطه جهان در شب نیمه شعبان این پویش اجرا و جشن سالروز ولادت امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از اجرای پویش «استغاثه به امام زمان(عج)» در شب نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: شرایط جامعه ایران و جامعه جهانی به دلیل شیوع کرونا و درماندگی و استیصال بشریت از رفع و دفع آن، باعث شده نگاه و التجاء جهانیان به منجی موعود(عج) بیشتر معطوف شود چنان که در داخل کشور شاهد شکل‌گیری و اجرای پویش های متعدد با محوریت توسل و استغاثه به ساحت مقدس امام عصر ارواحنافداه هستیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: بر همین اساس، میعاد منتظران در شب نیمه شعبان همزمان با سایر اعتاب مقدسه کشور اعم از آستان قدس رضوی، آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، آستان شاهچراغ، آستان سیدالکریم(ع) و آستان امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و مساجد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همراهی ویژه شورای هماهنگی تبلیغات کشور و شورای معارف رسانه ملی در شب نیمه شعبان از ساعت 21 پویش استغاثه همگانی به ساحت مقدس و نورانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را اجرا می کند.

وی تصریح کرد: این استغاثه که با تمنای ظهور و فرج امام عصر(عج) همراه است با محوریت دعای «سَلامُ اللّٰهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ ...» که دعای استغاثه به وجود مقدس و نازنین است و مرحوم محدث قمی در مفاتیح الجنان این دعا را ذکر کرده در داخل و خارج از کشور انجام می شود. تولیت کار در خارج از کشور با جامعه المصطفی(ص) العالمیه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر مجموعه های متولی امر بین الملل همچون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: بنابر هماهنگی به عمل آمده در بیش از 60 نقطه جهان در شب نیمه شعبان پویش «استغاثه به امام زمان(عج)» اجرا و جشن سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) برگزار می شود.

پایان پیام/9

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !