ثبت نام 85 نفر در ششمین انتخابات شورای شهر کوت عبدالله


ثبت نام 85 نفر در ششمین انتخابات شورای شهر کوت عبدالله

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان کارون گفت: 85 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در یک حوزه شهری در این شهرستان ثبت نام کردند.

معصومه خنفری چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ۸۵ نفر در این دوره از انتخابات شورای شهر کوت‌عبدالله نامنویسی کردند که هفت نفر از آنها زن هستند.

وی با اشاره به امکان نامنویسی غیرحضوری در این دوره از انتخابات شورای شهر، افزود: ۳۲ نفر از داوطلبان از طریق موبایل، رایانه و دفاتر پیشخوان دولت و مابقی با مراجعه حضوری به فرمانداری در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه شورای شهر کوت عبدالله دارای پنج عضو است، اضافه کرد: هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان معرفی شده که شامل ۹ نفر است.

براساس این گزارش، کوت عبداله بخشی از حاشیه شهر اهواز بود که در سال ۱۳۹۱ از اهواز جدا شد و با ۹ روستای اطراف خود، شهرستان کارون را تشکیل داد. شورای شهر پنجم کوت عبدالله پارسال منحل شد و صدیقی مدیرکل سابق امور شهری استانداری خوزستان، ۱۳ اسفند ۹۸، ابلاغ انحلال این شورا را اعلام کرد.

۷۹ نفر نامزد انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کوت عبدالله بودند.

ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد و ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان، چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۱۱ نفر زن هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان کم خونی با مصرف این آجیل سرشار از ویتامین ب 6