احساس مسئولیت مسئولان اقتصادی راهکاری برای رفع گرانی


احساس مسئولیت مسئولان اقتصادی راهکاری برای رفع گرانی

امام جمعه خرم‌دره گفت: اولین راه‌حل رفع گرانی‌ها، احساس مسئولیت مسئولان اقتصادی است.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، اظهار کرد: با توجه به اینکه عده‌ای از مردم توان خرید برای شب عید را ندارند، دستگیری از نیازمندان جامعه در این ایام باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به وضع اقتصادی موجود و پیامدهای شیوع کرونا برای برخی از مشاغل، یادآور شد: مردم به ویژه افراد متمول باید به نیازمندان کمک کنند، مواسات و کمک مؤمنانه در این ایام که فصل خرید است، ارزش مضاعف دارد.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گرانی‌ها و نگرانی ایشان در این موضوع، ادامه داد: اولین راه‌حل رفع گرانی‌ها، احساس مسئولیت مسئولان اقتصادی است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر این مطلب که افزایش تولید و تشدید نظارت‌ها و مبارزه با دلال‌بازی راه‌حل دیگر مبارزه با گرانی‌ها است، اضافه کرد: قوه قضائیه باید شعبه‌های ویژه‌ای برای مبارزه با دلال‌بازی ایجاد کند.

زاهدی‌پور، نظارت جدی بر داخل و خارج شرکت‌های دولتی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: حقوق‌های نجومی بخش کوچکی‌ از حیف‌ و میل‌های شرکت‌های دولتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار مردم از نمایندگان مجلس در ارتباط با بررسی دقیق بودجه شرکت‌های دولتی برآورده نشده است؛ این در حالی است که بخش عمده تخلفات اقتصادی در این شرکت‌ها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ فرشاد محمدی رفیق دور نزدیک