نوجوان مهابادی در طراحی تمبر، برگزیده کشوری شد


نوجوان مهابادی در طراحی تمبر، برگزیده کشوری شد

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: آنیتا بال نور عضو مرکز شماره یک کانون این شهرستان در مسابقه سراسری طراحی تمبر سپیدبالان به منظور پاسداشت تلاش کادر درمان و پرستاران، برگزیده کشوری شد.

افسانه بازیار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فراخوان طراحی تمبر شخصی "سپید بالان" با هدف تجلیل از جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور و ماندگاری تلاش‌ های بی‌ دریغ‌ آنان در عرصه‌ مقابله با ویروس کرونا با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک انجام گرفت.

وی ادامه داد: از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اثر زیبا و هنرمندانه "آنیتا بال نور" عنوان برگزیده گروه سنی بالای ۹ سال (نونهالان) را از آن خود کرد.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار داشت: آیین رونمایی از این تمبر یادبودی در بهار سال ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسوولان و برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

بازیار گفت: ۱۵۶ اثر از مخاطبان چهار گروه سنی و اولیای تربیتی، مربیان و پژوهشگران به دبیرخانه این مهرواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شده بود.

وی افزود: این دانش آموز ۱۱ ساله مهابادی هفته گذشته نیز در جشنواره محصولات فرهنگی هنری آذربایجان‌غربی موفق به کسب دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی شده بود.

کانون شماره یک پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد از سال ۱۳۵۴ در بوستان «سیدقطب» تاسیس شده و ۳۱۰ عضو فعال دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش