محمدآباد ساقی جزو روستاهای برگزیده دوستدار کتاب


 محمدآباد ساقی  جزو روستاهای برگزیده دوستدار کتاب

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از انتخاب روستای گردشگری محمدآباد ساقی در جمع برگزیدگان هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

"حسین جعفری" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به صورت مجازی با تقدیر از ۱۰ روستای دوستدار کتاب و ۱۵ روستای شایسته تقدیر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار از استان کرمان، روستای دوستدار کتاب و یکی از 10 روستای برگزیده این دوره جشنواره شناخته شد.

جعفری بیان کرد: در هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب 2050 روستا و آبادی عشایری از ۳۰ استان کشور در جشنواره شرکت کردند که پس از داوری آثار رسیده در نهایت ۵۵ نامزد این رقابت معرفی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار یادآور شد: داوری جشنواره براساس شاخص‌های متعددی انجام پذیرفت. ارزیابی فعالیت هر روستا براساس نیازهای محلی، آئین‌های بومی و ارزش‌های دینی و ملی و همچنین جلب مشارکت مردمی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی برای تأمین هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری از مؤلفه‌های مهم داوری جشنواره بود. همچنین طراحی یا اجرای برنامه برای زنان، کودکان و نوجوانان نیز از دیگر شاخص‌های تأثیرگذارجشنواره است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها