چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات به 360 تعاونی خوزستان اختصاص یافت


چهارهزار میلیارد ریال تسهیلات به 360 تعاونی خوزستان اختصاص یافت

اهواز-ایرنا- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به منظور رونق تولید و جبران ضرر و زیان به 360 واحد تعاونی در استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا محمدجعفر کبیری سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس در نشست شورای عالی تعاون خوزستان در سرسرای استانداری افزود: واحدهای تعاونی تسهیلات مذکور را در راستای رونق تولید و جبران ضرر و زیان ناشی از کرونا با سود هشت تا ۱۲ درصد دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه برنامه امسال وزارتخانه بهره وری بیشتر و رونق تولید در واحدهای تعاونی است ادامه داد: امسال ۱۱ تعاونی جدید در کشور راه اندازی شد همچنین در بخش توسعه نوآوری واحدهای تعاونی به خوبی کارشد.
وی گفت: با وجود تمامی محدودیت ها از ۷۴ هزار پرونده حقوقی تعاونی ها در کشور تنها ۱۴ هزار پرونده باقی ماند که نشان از پیگیری و بررسی مداوم مشکلات واحدهای تعاونی در کشور دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:خوزستان در دوره های گذشته دچار آسیب های جدی شد که انتظار داریم با مدیریت استاندار جدید و به کار گرفتن خرد جمعی مشکلات این استان برطرف شود.
سیدکریم حسینی ادامه داد: مدیران ستادی از دستگاه های مختلف از سوی استاندار جدید بکار گرفته شده که این اقدام در پیشبرد اهداف استان تاثیر گذار است.
وی افزود: خوزستان نیاز به توجه ویژه دولت و مدیران تصمیم گیر دارد و باید به دنبال ایجاد همدلی و هم افزایی بین مدیران و مردم در این استان باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یادآوری قهرمانی استقلال خوزستان با بازی‌های نفت‌مسجدسلیمان