اعزام زندانیان به مراجع قضایی خراسان رضوی 45 درصد کاهش یافته است


اعزام زندانیان به مراجع قضایی خراسان رضوی 45 درصد کاهش یافته است

سبزوار- ایرنا- معاون قضایی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: با توسعه دادرسی الکترونیکی، اعزام زندانیان به مراجع قضایی این استان طی سال جاری 45 درصد کاهش یافته است و هم اینک از طریق جلسات مراجع قضایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدرضا موسوی مهر روز سه شنبه در آیین معارفه رییس اداره زندان سبزوار افزود: یکی از رویکردهای اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، توسعه خدمات دادرسی الکترونیکی پس از شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح دادرسی الکترونیکی در زندان‌های استان خراسان رضوی آغاز شده و زیرساخت‌های استفاده از این شیوه دادرسی فراهم شده است.

معاون اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش جمعیت کیفری، استفاده از پابندهای الکترونیکی در دستور کار اداره زندان استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

موسوی مهر با اشاره به این که زندانبانی کاری مشقت بار و همراه با آسیب‌های روحی و روانی است از تلاش پرسنل و کارکنان اداره زندانها و همچنین مراجع قضایی و نیروی انتظامی در اصلاح و تربیت زندانیان تشکر کرد.

در پایان این مراسم از زحمات فریدون کارآمد سرپرست اداره زندان سبزوار قدردانی و رمضانعلی سیدآبادی به عنوان رییس جدید اداره زندان سبزوار معرفی شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات