دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خور و بیابانک و چند خبرکوتاه


دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خور و بیابانک و چند خبرکوتاه

اصفهان - ایرنا - دستگیری سارقان حرفه ای منازل در خور و بیابانک, دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در مبارکه و کشف 650 دستگاه ماینر در شاهین شهر چند خبر کوتاه انتظامی امروز استان اصفهان است.

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در شهرستان خور و بیابانک

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک در شرق استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی گروه پنج نفره حرفه ای سرقت از خانه های مردم در این خطه را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دوم جواد افشاری روز دو شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در منزل و همچنین اماکن خصوصی و قطعات خودرو اعتراف کردند.

وی گفت: در این راستا متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور حکم قضایی روانه زندان شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت اصول پیشگیری از سرقت، دقت در نگهداری از اموال و توجه به هشدارهای پلیسی، فرصت سوء استفاده و دست اندازی به اموال را از سارقان سلب کنند.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.

دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب در مبارکه

فرمانده انتظامی مبارکه از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب این شهرستان در عملیات ماموران و اعتراف وی به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضامحمدی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت دریچه فاضلاب شهری که باعث بروز مشکلاتی در شهرستان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و پلیسی سرانجام و همچنین استفاده از پایش‌های تصویری موفق شدند، هویت اصلی سارق دریچه های فاضلاب را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد، فرد مذکور از سارقان سابقه دار است گفت: در نهایتبا تلاش ماموران مخفیگاه وی شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به کشف دریچه فاضلاب خُرد شده و ابزار آلات خُرد کردن دریچه ها از مخفیگاه متهم اظهار داشت: متهم در تحقیقات علمی و تخصصی به سرقت ۴۰ فقره دریچه فاضلاب اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تکمیل و متهم به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف ۶۵۰ دستگاه ماینر در شاهین شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۶۰ دستگاه ماینر به ارزش ۵۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

سرهنگ محمد رضا هاشمی فر افزود: ماموران بخش مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه متروکه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵۶۰ دستگاه ماینر خارجی که بدون مجوز قانونی در حال تولید ارز دیجیتال بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!