عنابستانی: حمایت از تولید در اصلاحیه جدید افزایش پیدا کرده است


عنابستانی: حمایت از تولید در اصلاحیه جدید افزایش پیدا کرده است

تهران- ایرنا-نماینده سبزوار در موافقت با اصلاحیه لایحه بودجه گفت: حمایت از تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان در اصلاحیه جدید افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،نمایندگان در نشست جلسه علنی امروز -سه شنبه -اصلاحیه کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را مورد بررسی قرار دادند.

علی اصغر عنابستانی در موافقت با اصلاحیه کلیات لایحه بودجه گفت:دولت در لایحه جدید اصلاحات را انجام داده است و تغییراتی را انجام داده است این اتفاق میمون و مبارکی است و این شرایط فعلی یک فرصت است که به کلیات بودجه رای دهید.

این نماینده مجلس گفت: پذیرش دولت در اصلاحیه لایحه بودجه یک قدم بزرگ داست . فروش نفت در این لایحه جدید تعدیل شده است و نرخ ارز هم بر اساس واقعی دیده است و کسری تراز عملیاتی هم در این لایحه کاهش یافته است.

مجتبی رضاخواه به عنوان موافق این لایحه گفت:در لایحه جدید اصلاحات در نظر گرفته شده از دولت و آقای نوبخت تشکر می کنم .ما ۷ در خواست از دولت داشتیم و در اصلاحیه جدید ۶خواسته ما مرتفع شده است. در بحث فروش نفت، حجم فروش کاهش پیدا کرده است. در اصلاحات اصلی ،دولت هزینه ها را به میزان ۴۰ هزار میلیارد کاهش داده است و انتشار اوراق مالی هم کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در لایحه جدید در هزینه های دولتی صرفه جویی شده و هزینه های عمرانی هم ۶هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. حمایت از تولید در اصلاحیه جدید افزایش پیدا کرده است به شرکت های دانش بنیان توجه شده و اعتبارات قوه قضاییه هم افزایش پیدا کرده و سقفی هم برای حقوق در نظر گرفته شده است.

وی خطاب به دولتمردان آمریکا گفت : در این بودجه وابستگی کشور به نفت کمتر شده است ما می توانیم بدون وابستگی به نفت هم کشور را اداره کنیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی