روستاهای بهبهان از پوشش شبکه پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند


روستاهای بهبهان از پوشش شبکه پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند

اهواز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پوشش شبکه ارتباطی اپراتور اول در مناطق و روستاهای اطراف سایت روستایی تشان بهبهان با افزایش سکتور و انجام عملیات فنی و تخصصی ، بهینه سازی و تقویت شد. 

رحیم فلاح زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ادامه توسعه شبکه ارتباطات سیار در خوزستان و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها و به منظور رفع مشکلات پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، با انجام این عملیات ، مشکل آنتن دهی مناطق و روستاهای اطراف این سایت برطرف و منطقه تحت پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرارگرفت.
وی افزود: با انجام عملیات فنی و تغییر زوایا بر روی سایت روستایی توسط تیم‌های عملیاتی حوزه ارتباطات سیار، پوشش آنتن دهی در شهرک طالقانی و روستاهای ابلش، کلگه زار و ایمور در شهرستان بهبهان تقویت شد.
فلاح زاده بیان کرد: ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطات سیار، از جمله اهداف اصلی پروژه بازطراحی بود که در عمل بر ظرفیت شبکه ارتباطی استان افزود.

بیش از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش مخابرات خوزستان هستند و با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از بستر اینترنت توسعه و ارتقاء شبکه های ارتباطی در مناطق مختلف استان سرعت بیشتری گرفته است.

شهرستان بهبهان در جنوب شرقی خوزستان قراردارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۲ هزار و ۶۰۴ نفراست.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق