72 درصد رانندگان زنجانی قوانین و محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند


72 درصد رانندگان زنجانی قوانین و محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند

زنجان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: میزان رعایت قوانین و محدودیتها توسط رانندگان از شروع اعمال آنها تاکنون 72 درصد بوده و طی این مدت برای یک‌هزار دستگاه خودروی ادارات، نهادها و ارگانهای دولتی و دیگر سازمانها مجوز تردد صادر شده است.

سرهنگ مهدی قدیمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان، در خصوص دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال کرونا افزود: با مدیریت هوشمند و محدودیت ترددها از سوی ناجا تحت عنوان دستور العمل "۴۵۰ " از اول آذر امسال تا کنون حدود پنج جلسه مدیریت قرارگاه کرونا در نیروی انتظامی. برگزار شد که ۴۹ مصوبه داخلی را به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: بر این اساس ۳۱ نقطه به عنوان محل استقرار نیروها تعیین و حدود ۳۸۰ نفر در این رابطه به کار گیری شدند، دوربین های فعال ۳۸ دستگاه و دوربین های البسه همراه پلیس انتظامی ۱۵ دستگاه بوده است.

این مسوول ادامه داد: طی این مدت یعنی از اول آذر امسال تاکنون ۱۴۰ هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو در استان تردد کرده اند و ۳۸ هزار و ۷۴۸ دستگاه خودروی متخلف به شهرهای استان وارد شده اند.

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: بر این اساس طی محدودیت های اعمال شده از ورود ۲۱ هزار و ۶ دستگاه خودرو به استان جلوگیری شده و اعمال قانون به مبلغ ۲ میلیون ریالی از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد تا کنون به تعداد ۳۵ هزار و ۶۵۰ فقره ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جریمه ۵۰۰ و یک میلیون تومانی در استان کاربرد چندانی نداشته است، اظهار داشت: ۱۵ هزارو ۷۵۰ مورد بازدید نیز از صنوف استان انجام شد که از این تعداد ۱۳ هزارو ۴۲ فقره تذکر گرفتند، ۹۹ مورد صورت جلسه تهیه و ۱۸۸ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

قدیمی خاطرنشان کرد: ۴۷ هزارو ۵۶۳ فقره نیز تذکر لسانی به صاحبان صنوف توسط نیروی انتظامی انجام گرفت و کل اعمال قانون از شروع طرح از اول آذر تا کنون ۳۸ هزا و ۷۴۸ فقره بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خجالت آور رونمایی از حاملگی دختر تهرانی در عروسی اش بین میهمانان ! / عکس سونوگراف...