انتخاب هیئت مدیره جدید مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز


انتخاب هیئت مدیره جدید مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز

انتخابات هیئت رئیسه جدید مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز برگزار و اعضای جدید این هیئت انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز شیراز، شنبه ۲۵ بهمن، هفتمین جلسه مجمع عمومی عادی مجمع یاد شده با هدف انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این تشکل برگزار شد.

در این جلسه، به ترتیب سید عبدالرضا دستغیب، علی‌نقی مصلح‌شیرازی، عبدالمحمد طاهری، محمدحسین گلریزخاتمی، غلامرضا افسری، احمد صادق‌نژاد، سیروس پاکفطرت و حاج کاظم محمدی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز و محمدصادق ادیب به عنوان بازرس این مجمع انتخاب شدند.

انتخاب هیئت مدیره جدید مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز قبل از برگزاری انتخابات رویکرد اصلی این مجمع را فرهنگی دانست و گفت: طی دوره فعالیت مجمع بیش از ١٢۶میلیارد تومان پروژه در شیراز اجرا شده است.

سید عبدالرضا دستغیب با بیان اینکه طی سال گذشته و امسال ۷۰ میلیارد تومان پروژه توسط این مجمع انجام شده است، گفت: عمده فعالیت این مجمع طی هفت سال گذشته، تمرکز بر کاهش تلفات ترافیکی با انجام فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

دستغیب با ارائه گزارشی از عملکرد ۲ ساله این مجمع، به ارائه آموزش به ۳۷۵ همیار مهربان ترافیک اشاره و اضافه کرد: علیرغم شیوع کرونا، ۱۲۰ نفر از این همیاران مهربان ترافیک در سطح شهر به روانسازی ترافیک خودرویی کمک می‌کنند.

دستغیب گفت: یکی دیگر از اتفاقات مهم در این مدت راه اندازی ۴سرای فرهنگ مهربانی بوده، اماکنی که در کشور الگوست و طی مدت فعالیت خود، ۵۳۰ هزار قلم انواع کالا را جمع آوری و بین نیازمندان واقعی توزیع کرده است.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز نیز با بیان اینکه کارهای خیر در بعضی ایام، ثواب و اجر چند برابری نزد خدا دارد، شهرسازی و فرهنگسازی را 2 کار مهم و مرتبط با هم دانست.

انتخاب هیئت مدیره جدید مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب گفت: شهرسازی یعنی شرایط را برای زیست و اقامت انسان ها به نحوه مطلوب و شایسته ایجاد شود؛ در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است.

دستغیب شهرسازی را اقدامی مهم دانست و با تاکید براینکه خیرین نباید در این مقوله بی تفاوت باشند، گفت: فرهنگسازی هم موضوع مهمی است، اگر معنای فرهنگ را با دقت ملاحظه کنیم، آنچه با فطرت و سرشت انسان سازگار است معنای فرهنگ است.

شهردار شیراز هم با اشاره به اینکه در دهه‌های گذشته نوع طراحی در کلان شهرها، احداث خیابان برای حرکت خودروها بود، گفت: در یک دهه گذشته تلاش شده سرعت خودرو در در بزرگراه و خیابان ها افزایش یابد.

حیدر اسکندرپور افزود: در این دوره مدیریت شهری نوع نگاه معطوف به پروژه‌های انسان محورست و به مدیران شهری تکلیف شده تا در طراحی پروژه‌ها به مقوله محور پیاده راه توجه خاصی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی