همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه گردشگری


در دیدار سفیر کشورمان با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط گردشگری بین جمهوری آذربایجان و ایران در دوره‌ی پسا کرونا تاکید شد.

همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه گردشگریبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو، در دیدار سفیر کشورمان با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط گردشگری بین جمهوری آذربایجان و ایران در دوره‌ی پسا کرونا تاکید شد.
سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه از تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری آذربایجان حمایت کرده و برقراری صلح در منطقه را برای توسعه‌ی همه کشور‌ها مهم می‌داند.
همچنین در این جلسه بر تسهیل صدور ویزا، بهبود زیرساخت ها، همکاری منظم بین نمایندگان صنعت گردشگری، استفاده از روش‌های نوین گردشگری پس از کرونا، تبادل اطلاعات و تجربه و استفاده از ظرفیت گردشگری کشور‌های حاشیه‌ی دریای خزر تاکید شد.
" فواد ناجی اف" رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان هم گفت: آزاد سازی مناطق زیبای جمهوری آذربایجان از اشغال، فرصت خوبی را در اختیار گردشگران گذاشته است.
وی افزود: در نتیجه اشغال ارمنستان، خسارات زیادی به مناطق گردشگری قره باغ، بخصوص اماکن تاریخی، مذهبی و میراث اسلامی وارد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و خاص