مشاور رهبر انقلاب درگذشت آیت الله ضیاءآبادی را تسلیت گفت


مشاور رهبر انقلاب درگذشت آیت الله ضیاءآبادی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم را تسلیت گفت.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، در متن پیام تسلیت مشاور رهبر معظم انقلاب آمده است: رحلت عالم ربانی و عارف بالله مرحوم آیت الله سید محمد ضیاآبادی رضوان الله تعالی علیه موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

عمری با برکت، سرشار از تهذیب و معنویت و گام های استوار در سلوک الی الله، توام با مجاهدت در تربیت نفوس مستعده، چکیده ای از زندگینامه این عالم مهذب و این معلّم اخلاق و عرفان است.

بی شک فقدان این روحانی روشن ضمیر، برای آشنایانِ رتبه معنوی آن بزرگوار و بهره مندان از محضر پر فیض او مصیبیتی اندوهبار است.

اینجانب تسلیت صمیمانه خود را به خانواده مکرّم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان معروض می دارم و علوّ درجات و حشر با اولیاء الله را برای روح بلندشان از خداوند متعال مسألت می کنم.

** دبیر شورای عالی فرهنگی
عید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت عالم و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله سید محمد ضیاءآبادی را به جامعه علمی، حوزه‌های علمیه و همه دوستداران آن عالم ربانی تسلیت گفت.

وی افزود: آیت‌الله ضیاءآبادی از ستاره‌های پرفروغ حوزه‌های علمیه و به طور خاص جامعه علمی و دینی شهر تهران بودند و از نسل علما و اساتید تربیت شده در محضر آیت‌الله‌العظمی بروجردی بودند که افتخار شاگردی حضرت امام خمینی(ره) را نیز در کارنامه درخشان خود داشتند.
جلسات درس اخلاق ایشان همیشه گرم و مملو از شیفتگان معارف اهل بیت(س) بود و جزوات صفیر هدایت آیت‌الله ضیاءآبادی نسخه‌ای ناب برای فهم مفاهیم قرآنی بود.
فقدان این عالم الهی را به مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، تمام ارادتمندان، خانواده محترم ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات الهی را برای ایشان خواستارم

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم عصر امروز (دوشنبه) دعوت حق را لبیک گفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی