امام جمعه بندرعباس: انقلاب اسلامی به تحقیر کشور پایان داد


امام جمعه بندرعباس: انقلاب اسلامی به تحقیر کشور پایان داد

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی به تحقیر کشور توسط زورمندان خاتمه داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: سران کشورهای متفقین بدون اطلاع شاه کشور وارد تهران شدند و جلسه برگزار کردند که این تحقیری برای ایران بود.

وی ادامه داد: همچنین کاپیتالاسیون هم تحقیر کشور بود و به جوانان توصیه می‌کنم تاریخ سه قرن اخیر و خاطرات شاه را مطالعه کنند تا شناخت بهتری نسبت به گذشته کسب کنند.

وی اضافه کرد: بهترین نقاط گردشگری ایران در آن دوران به شوری داده شد و بحران نیز از کشور جدا شد و چنانچه نظام شاهنشاهی پهلوی ادامه می‌یافت ایران با این بذل و بخشش‌ها تبدیل به کشور کوچکی می‌شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: بارها در خاطرات شاه با این جمله که « مرده شور این شاهی را ببرد» روبه‌رو می‌شویم.

عبادی زاده تصریح کرد:مشکل‌ها و گرانی وجود دارد اما درباره کارنامه انقلاب اسلامی باید از دید کارشناسان نگریست تا شاخصه‌هایی را مشاهده کرد که به ظاهر از دید من فرد عادی پنهان است.

وی بیان داشت: جوانان در انقلاب اسلامی میدان دار بودند و جنگ را نیز همان‌ها اداره کردند که امروز به میانسالی رسیده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز بالنده‌تر از قبل راه خود را ادامه می‌دهد و کسانی که می‌گفتند اجازه نمی‌دهیم مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را پشت سربگذاران به زباله دان تاریخ رفته‌اند.

وی یادآور شد: تحولات و پیشرفته‌های امروز محصول کارهای جوانان و انقلاب اسلامی است و رهبر انقلاب برای حل شدن مشکل‌های کشور بر تشکیل دولت جوان مکتبی تاکید دارند.

وی گفت: جوانان هر جا وارد شدند منشأ برکات فراوانی بودند، انقلاب اسلامی به ما آموخت خود اتکا باشیم و معنویت را در کشور افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: همان‌هایی که ظاهر مسایل فقهی را رعایت نمی‌کنند بن مایه‌های معنوی بالایی دارند که این در شب‌های قدر و اعتکاف‌ها قابل مشاهده است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: انقلاب اسلامی نماد مقاومت در برابر زورگویان را بالا برد و مشکل‌ها و نواقصی که وجود دارد به لطف پروردگار در آینده برطرف می‌شود.

امام جمعه بندرعباس ابراز داشت:اکنون دشمن به بن بست رسیده است و به عبارتی فواره دشمنی‌اش به بالاترین نقطه خود رسیده و دیگر توانی ندارد.

افزون بر ۱۵۰ خانوار جاسکی زندگی سختی دارند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: سفری در هفته گذشته به شهرستان جاسک داشته و مشاهده کردم افزون‌بر ۱۵۰ خانوار در محله‌های جاسک زندگی سختی دارند که این زیبنده نظام اسلامی و دولت جمهوری اسلامی نیست.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: مسوولان اگر این خانوارها را ندیده‌اند بروند از نزدیک مشاهده کنند،‌آنان خواهران و برادران ما هستند و باید مشکل‌هایشان حل شود.

عبادی زاده افزود: قلب هر انسانی از دیدن این صحنه‌ها به درد می‌آید و آزرده می‌شود، آنان افزون‌بر ۱۰ سال است که در کپر زندگی می‌کنند این‌ها هم ایرانی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل مسکن و شهرسازی هرمزگان زمین در اختیار آنان قرار دهد تا بتدریج بتوانند برای خود سرپناهی فراهم سازند و از این وضعیت اسفناک خارج شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)