15سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایوان اهدا شد


15سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایوان اهدا شد

ایلام - ایرنا - مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های ایوان گفت: در ایام دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) 15 سری جهیزیه به زوج های نیازمند این شهرستان اهدا شد.

کلثوم سواری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ارزش این تعداد جهیزیه ۶۰۰ میلیون ریال است که به نوعروسان تحت حمایت این موسسه در ایوان اهدا شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون ریال می باشد که اقلام اهدایی شامل گلیم فرش، بخاری، اجاق گاز ، پتو، سرویس قابلمه ،ظروف آشپزخانه وبرخی لوازم اولیه برای آغاز یک زندگی مشترک است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های ایوان یادآور شد: از ابتدای راه‌اندازی این موسسه خیریه در ایوان تاکنون حدود ۸۰سری جهیزیه بین زوجین نیازمند توزیع شده است.

سواری تاکید کرد: این موسسه خیریه، خانوارهای ایتام ، بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار ،بیماران و خانواده های نیازمند را تحت پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و معیشتی و ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۱۳۹۵ در ایوان تاسیس شد و در حال حاضر حدود ۴۰۰ خانواده مهرجو را زیر پوشش دارد، تاکید کرد: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۷۸۲۴۹ و یا شماره حساب ۰۲۲۱۴۲۷۱۶۲۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه این شهرستان واریز و در این کار خیر سهیم شوند.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های ایوان افزود: این خیریه مردم نهاد از همان ابتدا شروع فعالیت خود با طرح دیدگاه های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی ، پژوهشی و علمی به مسایل اجتماعی ، معیشتی و فرهنگی تلاش خود را بر این داشته تا زمینه را برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به محرومان با کمک و جلب مشارکت خیران و نیک اندیشان جامعه برای نیازمندان فراهم آورد.

سواری گفت: این موسسه در مجموع با ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات و دغدغه محرومان با اقدامات بسیار متنوع و ارزنده در راستای نیازهای خانواده های ایتام ، بی سرپرست و بد سرپرست فعالیت می کند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید