بسیج دانشجویی متعلق به همه دانشجویان است


بسیج دانشجویی متعلق به همه دانشجویان است

یاسوج- ایرنا- مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی متعلق به همه دانشجویان است و برای ورود به بسیج هیچ گونه خط قرمزی وجود ندارد .

به گزارش ایرنا، سید مسعود پرهیزگار روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت مطالبه گری از مسئولان برای پیگیری حق و رفع مشکلات مردم از اولویت های کاری بسیج دانشجویی استان بوده و تاکنون گام های موثری در این باره برداشته شده است.

وی افزود: رویکرد بسیج دانشجویی نسبت به سایر تشکل های دانشجویی ،برادری است و هیچ تقابلی با سایر تشکل‌ها ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست بسیج دانشجویی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی در هیچ انتخاباتی ورود مصداقی ندارد تنها تبیین گر افراد شاخصی است که شاخص های انقلاب اسلامی از جمله مردم، تفکر انقلابی و جهادی را داشته باشند.

وی احقاق حق کارگران کارخانه قند یاسوج را یکی از نمونه های مطالبه گری این تشکل دانست که بارها نشست ها و پیگیری های مختلف انجام داد و این تلاش تا حدودی به ثمر نشسته است.

وی افزود: یکی از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی مردم است و آن ها در گرانی ، آشوب ، فتنه، سختی ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده اند و رفع مشکلات مردم باید اولویت کاری مسئولان باشد.

پرهیزگار عنوان کرد: بسیج دانشجویی متعلق به اقشار مختلف دانشجویان است و آن ها با عقاید مختلف حق بیان نظراتشان را دارند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه های مدون و مشخصی برای هدایت و حمایت دانش جویان در استان وجود دارد و این نهاد در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، علمی، جهادی و غیره فعالیت می کند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون افزون بر ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی استان میان نیازمندان توزیع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا