هفت طرح برق‌رسانی در قشم به بهره برداری رسید


هفت طرح برق‌رسانی در قشم به بهره برداری رسید

قشم- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر هفت طرح برق‌رسانی با اعتبار 49 میلیارد و 550 میلیون ریال در شهرستان قشم به بهره برداری رسید.

ایرج حیدری روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های برق‌رسانی افزود: شبکه فشار ضعیف برق به طول ۲ هزار و ۶۹ متر هوایی و یکهزار و ۲۹ متر زمینی با مجموع اعتبار هشت میلیارد و ۳۰ میلیون ریال امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: طرح شبکه فشار متوسط برق به طول هفت هزار و ۷۷۶ متر هوایی و ۶۳۷ متر زمینی با مجموع اعتبار ۱۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: راه اندازی ۲۲ دستگاه پست هوایی و یک دستگاه پست زمینی با مجموع اعتبار ۲۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات دولت در زمینه طرح‌های برق رسانی است از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز بود.

وی اظهار کرد: ۲۳۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این طرح با اعتبار ۴۶۰ میلیون ریال انجام شده است.

همزمان با دهه مبارک فجرامسال ۶۶ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار یکهزار و ۲۴۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در جزیره قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی