180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید


 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط به بهره برداری رسید

ارومیه- ایرنا- همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 180 طرح اشتغالزایی و خدماتی در شوط با 90 میلیارد ریال هزینه امروز، یکشنبه به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شوط در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۶۰ طرح اشتغالزا با هزینه ۶۵ میلیارد ریال و ایجاد شغل برای بیش از ۴۰۰ نفر توسط کمیته امداد شهرستان شوط به بهره‌برداری رسید.

حسن عبدالهی افزود: علاوه بر این ۱۴ طرح احداث مسکن مددجویی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که به مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح شد.

وی افتتاح ۶ پروژه مخابراتی شامل کابل کشی فیبر نوری سایت همراه اول، کابل کشی و نصب سوئیچ، افزودن تکنولوژی ۴G به سایت کانون، افزودن تکنولوژی ۴G به سایت مسکن مهر، افزودن تکنولوژی ۴G سایت اسماعیل آباد و شرکت کابی آلیاژ PCM۶۰ بصورت همزمان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی را از دیگر طرح هایی دانست که در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام و مزارشهدای شهرستان، رژه خودرویی و موتوری و زنگ انقلاب از دیگر برنامه های روز اول دهه فجر در شهرستان شوط بود.

شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

جشن‌های ویژه چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوای "بریتنی" با نامزد جدیدش به آمبولانس ختم شد!