مرکز خدمات سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان افتتاح شد


مرکز خدمات سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان افتتاح شد

مرکز خدمات سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان 12 بهمن ماه با حضور استاندار، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و سایر مدیران دستگاههای اجرایی، تجار و سرمایه­ گذاران داخلی و خارجی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا استاندار سیستان وبلوچستان از توسعه زیر ساخت ها جهت تسهیل امر سرمایه گذاری خبر داد و از مسئولین ذیربط خواست با برنامه ریزی مناسب تلاش نمایند تا ظرفیت های استان به درستی شناسایی شود.

موهبتی تاکید کرد: مسئولان روحیه گره گشایی و انجام کارها در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشند تا مانع از دست دادن انگیزه سرمایه گذاران در امر سرمایه گذاری شوند و با شتاب و رونق بیشتر در امر سرمایه­ گذاری، شاهد ایجاد امید در دل دلدادگان و یاس و ناامیدی در دل دشمنان باشیم.

در ادامه زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان به توجه ویژه سرمایه گذاران خارجی به استان سیستان و بلوچستان در سال های ۹۷-۹۶ به دلیل وجود فرصت های قابل توجه در حوزه­ های سرمایه­ گذاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۳۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در سطح استان داریم که ۲۹ طرح آن مربوط به دولت دوازدهم است و متاسفانه به دلیل مشکلات کشور و استان در بحث سرمایه گذاری بعضی از این سرمایه گذاری ها به نتیجه مطلوب نرسیده اند.

وی در ادامه از موسوی رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی در خصوص احیای کمیته­ ی خاص استان در سازمان سرمایه گذاری خارجی و شرکت در جلسات آن، برگزاری دوره های آموزشی در سطح ملی و به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان جهت نمایندگان دستگاههای اجرایی مستقر در مرکز خدمات سرمایه گذاری، کمک سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی در تهیه بسته های سرمایه گذاری و اختصاص سهمیه خاص برای حضور استان در سمینارها و نمایشگاه ها خواستار مساعدت و همکاری نمود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران نیز تاکید کرد: با توجه به پتانسیل ها، ظرفیت ها و مزیت های استان تلاش شود فرصت های سرمایه گذاری مناسب برای استان تعریف شود تا نقطه عطفی برای گشایش در جهت کاهش تحریم ها و جبران کمبودهای استان باشد.

موسوی افزود: به شیوه بهتری از فرصت­ ها و ظرفیت­ های استان از جمله از فرصت­ های نهفته در منطقه آزاد چابهار یا معادن بی­ نظیر استان و یا موقعیت خاص ژئوپولیتیک استان و محوریت آن به لحاظ ترانزیتی می توان استفاده نمود.

وی افزود: ما در مرکز از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه استان دریغ نخواهیم نمود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!