شرکت مسافربری خلخال بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شد


شرکت مسافربری خلخال بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شد

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال از توقف فعالیت اتوبوس‌های شرکت مسافربری بی‌تا ترابر در مسیر خلخال - تهران در راستای تشدید برخورد با تخلفات بهداشتی کرونا در این شهرستان خبر داد.

فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این شرکت بدلیل عدم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و تکرار تخلفات بهداشتی رانندگان اتوبوس‌ها و متصدیان شرکت بمدت یک ماه تعطیل شد و اتوبوس‌های آن حق جابجایی مسافر از مقصد خلخال - تهران و بالعکس را نخواهند داشت.

او همچنین با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی موجب سیر صعودی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرهای خلخال و هشجین شده است، افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۷ بستری جدید به آمار بستری‌های کرونایی این شهرستان اضافه شده‌است.

بابایی گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۹۶ نفر در این شهرستان به علت ابتلا به ویروس مهلک کرونا جان خود را از دست دادند و برغم تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش آمار ابتلا به کرونا و رسیدن به وضعیت آبی هم‌اکنون وضعیت این شهرستان همچنان زرد است.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش بی‌توجهی به رعایت مورد بهداشتی مقابله با کرونا و عادی‌انگاری مردم وضعیت زرد این شهرستان شکننده است و باید سفرهای غیرضروری از برنامه شهروندان حذف شود و خانواده‌ها تا می‌توانند از دورهمی‌ها و برگزاری مراسم و جشن‌ها وشرکت در مجالس ختم پرهیز نمایند.

شرکت مسافربری خلخال بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل شد

او افزود: ثبات وضعیت زرد شهرستان به معنای این این نیست که گستره بیماری کاهش یافته است، بلکه ادامه این روند نشانگر روند بیماری به ‌صورت پنهان و پراکندگی آن در لایه‌های مختلف جامعه است.

بابایی با قدردانی از عوامل و دست‌اندرکاران اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان اظهارکرد: اجرای این طرح برای فرهنگ‌سازی در جامعه در جهت رعایت مسائل بهداشتی ، بیماریابی و کمک به کار قرنطینه بیماران مشکوک به کرونا تاثیرگذار بوده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم