رمز پیروزی انقلاب حمایت و پشتیبانی بی دریغ مردم بود


رمز پیروزی انقلاب حمایت و پشتیبانی بی دریغ مردم بود

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: رمز پیروزی انقلاب در بهمن 57 حمایت و پشتیبانی بی دریغ مردم از انقلاب اسلامی بود و مهمترین عامل برای پایداری این حرکت مردم امیدواری به آینده است.

محمد مهرافزون روز یکشنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد بروجرد افزود: امروز ملت ایران چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و این مهم نیز به واسطه هدایت های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفته است.
وی بیان کرد: القا یاس و ناامیدی مردم نسبت به انقلاب اسلامی از برنامه های دشمنان است که ایام دهه فجر نیز فرصتی مناسب برای معرفی خدمات نظام و دولت محسوب می شود براین اساس مردم باید در جریان خدمات و دلسوزی مدیران و مسئولان قرارگرفته تا نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوار باشند
مدیر اموزش و پرورش بروجرد ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی افزود: ۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷یک روز تاریخی و به یادماندنی در تاریخ ایران جاودانه است که بنیانگذار انقلاب اسلامی پس از ۱۵سال به میهن خویش برمی گردد و حاکمیت ایران زمین را با رهنمودهای پیامبرگونه خود تغییر می دهد و با خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ارمغان می آورد.

مهرافزون گفت: انقلاب ایران پایه و اساس آن بر مکتب قرآن و مکتب اهل بیت(ع) ونیز نشات گرفته از حماسه عاشورای حسینی است وخون بهای آن هزاران هزار شهید است که در راه پیروزی و اهداف انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و به واسطه همین خون شهیدان پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد پیشرفت و پیشبرد در حوزه‌های مختلف آموزشی،فرهنگی، فناوری، نظامی، علمی و انرژی هسته‌ای کشور هستیم و ما باید قدر شهدای خود را بدانیم.
مدیر اموزش و پرورش بروجرد افزود: انقلاب اسلامی ثمره دلاوریها،فداکاری و از خود گذشتگی ملت مبارز و رشادت های جوانان ایران زمین است و با همدلی و وفاق ملی می توان انقلاب اسلامی را به دنیا صادر و در طول این ۴۲سال پس از پیروزی ملت ما خوب در مقابل ابرقدرت ها ایستادند و در راستای صدور ارزش‌ها و آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان گام های بلندی را برداشتند.
مهرافزون تصریح کرد: ایام دهه فجر از ۱۲تا۲۲ بهمن ماه فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است و به لطف خداوند انقلاب اسلامی یادگار بنیانگذار کبیرانقلاب حضرت امان خمینی(ره)زمینه توسعه و پیشرفت را در زمینه های مختلف فراهم نمود و دست بیگانگان و چپاولگران را از غارت ثروت‌های کشور کوتاه کرد.
مدیرآموزش و پرورش همچنین گفت: دهه فجر امسال به دلیل ویروس کرونا متفاوت است و اکثر فعالیت های دهه مبارک فجر دانش آموزان در بستر شبکه شاد و فضای مجازی انجام می گیرد و یاد وخاطره پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و در مسابقات فرهنگی هنری،داستان گویی،خط و نقاشی و... پیرامون دهه فجر و نیز در مسابقات شهید پژوهی به یاد شهدا به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی شرکت می کنند.

مهرافزون تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به مردم عزت داده و با شکل گیری قانون اساسی همه افراد در مقابل قانون مساوی و برابر می داند.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب ، ایران اسلامی یکی از مستقل ترین کشور های جهان است و برای اداره کشور بااستقلال کامل خودمان تصمیم می گیریم و روحیه اعتماد به نفس از دستاوردهای بزرگ امام و انقلاب است که پیشرفتهای حیرت آوری در سایه آن به دست آمده است.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: نسل های اول، دوم و سوم انقلاب در تداوم راه شهدا و امام(ره) و با رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری این انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند و امروز پاسداری و حفاظت از این انقلاب وظیفه نسل چهارم و جوانان برومند است.

به گزارش ایرنا - زنگ انقلاب ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در حدود ۴۲۰ واحد آموزشی به صورت مجازی از طریق شبکه شاد نواحته شد.

این آیین به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی شاهد دخترانه درفضایی آکنده ازشور و نشاط دانش آموزان با حضورامام جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، فرماندهای نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و اولیای دانش آموزان نواخته شد و برنامه های مختلفی ازسوی دانش آموزان برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر