فیلم برداری مردگان متحرک در بهار سال 2021 آغاز خواهد شد


فیلم برداری مردگان متحرک در بهار سال 2021 آغاز خواهد شد

رسانه کلیک – اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک گرایمز در مجموعه The Walking Dead تایید کرده که فیلم برداری مردگان متحرک به لطف واکسن کرونا، از بهار سال جاری آغاز می شود. طبق گفته های اندرو لینکلن، فیلم برداری مردگان متحرک بالاخره پس از تقریبا دو سال تاخیر، در بهار سال 2021 آغاز می شود. […] نوشته فیلم برداری مردگان متحرک در بهار سال 2021 آغاز خواهد شد...

رسانه کلیک – اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک گرایمز در مجموعه The Walking Dead تایید کرده که فیلم برداری مردگان متحرک به لطف واکسن کرونا، از بهار سال جاری آغاز می شود.

طبق گفته های اندرو لینکلن، فیلم برداری مردگان متحرک بالاخره پس از تقریبا دو سال تاخیر، در بهار سال 2021 آغاز می شود. دنیای مردگان متحرک در طول چندین سال، به طور قابل ملاحظه ای گسترش پیدا کرده و حالا شامل سریال Fear the Walking Dead، فیلم های سه گانه The Walking Dead و سریال The Walking Dead: World Beyond می شود که اسپین-آف درل و کارول است. تا کنون جزییات خاصی در مورد فیلم های The Walking Dead منتشر نشده، به غیر از این که کاراکتر لینکلن، یعنی ریک گرایمز به عنوان نقش اصلی در هر سه بازی می کند.

شخصیت ریک گرایمز سریال مردگان متحرک را در فصل نهم ترک کرد. مدت کوتاهی از ترک ریک گرایمز نگذشته بود که AMC از ساخت سه گانه The Walking Dead خبر داد. این فیلم ها در اصل در مراسم کامیکان سال 2019 معرفی شده و قرار بود در همان سال وارد فاز ساخت شوند. اما تیم تولید سرگرم آماده سازی فصل دهم سریال برای مخاطبین جدید شد و کمی بعد، ویروس کرونا از راه رسید. دیوید آلپرت در جوئیه سال 2020 اعلام کرد که تهیه فیلم مردگان متحرکت به سبب محدودیت های ناشی از کووید-19به اجبار متوقف می شود. البته ساخت سریال تلویزیونی The Walking Dead در ماه اکتبر سال 2020 آغاز شد و راه را برای فیلم برداری مردگان متحرک باز کرد. اسکات گیمپل، مدیر ارشد خلاقیت The Walking Dead طی بیانیه ای اعلام کرد که تاریخ عرضه فیلم های جدید پس از آغاز فاز پساتولید، مشخص می شوند.

اندرو لینکلن به تازگی در مصاحبه ای با رسانه خبری Extra گفته که نمایش سینمایی The Walking Dead به طور رسمی در بهار سال 2021 وارد مرحله فیلم برداری می شود. این بازیگر با استعداد در ماه دسامبر بیان کرده بود که قابلیت فیلم برداری رابطه مستقیم با عرضه واکسن های کویید-19 دارد. اما تنها یک مساله در این میان به وجود می آید؛ آیا لینکلن می تواند بدون هیچ مشکلی خانه خود در انگلستان را ترک کرده و برای فیلم برداری به آمریکا بازگردد؟ لینکلن در پاسخ به این سوال گفته که اگر همه چیز طبق انتظار پیش رود و شرایط ترک کشور فراهم باشد، وی در بازه بهار تا تابستان جهت فیلم برداری به ایالات متحده برمی گردد.

فیلم برداری مردگان متحرک در بهار سال 2021 آغاز خواهد شد

فیلم برداری مردگان متحرک در بهار سال 2021 آغاز خواهد شد

از سوی دیگر، گیمپل در مورد تاخیر طولانی گفته که همه دست اندرکاران در حال فعالیت روی فیلم بوده و مسوول پیشبرد فیلم هستند. اما ساخت فیلم با سریال تلویزیونی فرق می کند. در ضمن باید به این نکته توجه کرد که کارکنان بخش فیلم سازی نسبت به کارکنان بخش ساخت سریال متفاوت هستند. اگر فیلم The Walking Dead دوباره با تعویق مواجه نشود و فرایند فیلمسازی طبق گفته های لینکلن از بهار آغاز گردد، آنگاه می توان انتظار داشت که در سال 2022 شاهد تماشای این محصول در سینماها باشیم. این تاریخ، مصادف با زمان پایان فصل نهایی سریال مردگان متحرک در شبکه AMC خواهد بود.

پس از عبور از آینده ای نامشخص و تاخیرهای غیرمنتظره برای فیلم و سریال The Walking Dead، گفته های لینکلن مبنی بر آغاز فیلم برداری در فصل بهار، درست شبیه به نوری در انتهای یک تونل طولانی به نظر می رسد. طبیعی است که با دسترسی بیشتر به واکسن های کرونا، فیلم مردگان متحرک می تواند طبق زمان بندی پیش رود. ریک گرایمز شخصیت محبوب مردگان متحرک است. مخاطبین مشتاق می توانند در سال 2022 مجددا او را در صحنه بزرگ سینماها تماشا کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طوفان تندری در سبزوار 66 حادثه را رقم زد