واعظی: صدا و سیما نباید مردم را ناامید کند


واعظی: صدا و سیما نباید مردم را ناامید کند

تهران-ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه صدا و سیما در برنامه های خود از افراد مخالف دولت دعوت می‌کند، گفت: صدا و سیما نباید مردم را ناامید کند و باید به گونه‌ای عمل کند که آدرس انسجام و وحدت بدهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات یک مقام صهیونیستی اظهار کرد: ما قصد جنگ نداریم ولی در دفاع از کشور جدی هستیم. برخی از مسئولین رژیم صهیونیستی فکر می کنند هر حرفی که بزنند، واشنگتن حرف‌شان را می‌پذیرد. حالا ترامپ بود و دامادی داشت که عملاً و در حقیقت کارگزار صهیونیست‌ها در واشنگتن بود و کارهایی را انجام می‌داد و نظرات رژیم صهیونیستی را تحمیل می‌کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: دولت جدید آمریکا مانند سایر کشورها، استقلال خود را دارد و اینها تلاشی است که برای ایجاد جنگ روانی انجام می‌دهند. چون مسئله بازگشت آمریکا به برجام و برداشتن تحریم‌ها موضوعی است که هم رژیم صهیونیستی و هم برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی خیلی مخالف هستند و تلاش می‌کنند و لابی‌های آنها هم در واشنگتن شروع شده و تلاش می‌کنند که این اتفاق نیفتد. من فکر می‌کنم که ما نباید این جور مسائل را جدی بگیریم چراکه بیشتر جنگ روانی و تبلیغاتی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره دعوت نشدن رییس سازمان صدا و سیما به جلسه هیات دولت و ارتباط آن با برنامه زنده‌ای که از تلویزیون پخش شد، تصریح کرد: صدا و سیما در برخی‌ از برنامه‌هایی که دارد چه برنامه‌های زنده و چه برنامه‌های دیگر، در گزینش افرادی که برای موضوعات دعوت می‌کند به نوعی افرادی را دعوت می‌کنند که تابلو و مخالف دولت هستند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری اضافه کرد: در شرایطی که ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و انسجام داریم و باید بتوانیم با یک صدا در مقابل دشمنانمان در خارج بایستیم و با انسجام از جنگ تحمیلی اقتصادی عبور کنیم، صدا و سیمای ما با مستنداتی که ساخته می‌شود و با برنامه‌هایی که می‌گذارد نباید مردم را ناامید کند و باید به گونه‌ای عمل کند که آدرس انسجام و وحدت بدهد.

واعظی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای که یک روحانی را در برنامه زاویه دعوت کرده بودند اینکه به طور صریح و با لحن بسیار بد به رییس جمهوری توهین می‌کند، برای وزرای ما قابل قبول نبود و گفتند درست نیست صدا و سیمایی که متعلق به نظام هست این‌طور عمل کند و نتیجه این شد که باید این مسائل را مقداری ساماندهی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی