کمک 91 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در رزمایش کمک مومنانه


کمک 91 میلیارد تومانی زنجانی‌ها در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) از کمک 91 میلیارد تومانی خیران و بسیجیان زنجانی در رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (اول بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بسیج از بدو تشکیل در همه صحنه‌های انقلاب برای حفظ امنیت و آرامش مردم در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها فعالیت و خدمات‌رسانی کرده است، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در صحنه‌هایی نظیر برقراری امنیت پایدار، دوران دفاع‌مقدس، خنثی کردن فتنه‌ دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و ... مشهود است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی و اقدامات ارزشمند آن در راستای محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان، بسیجیان زنجانی با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی استان و با همه توان و تجهیزات، اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، اماکن، مساجد، درب منازل و ... کردند.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه، بیان کرد: با هماهنگی مسئولان استانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، بسیج اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی افراد آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و محلات کرد.

کرمی با یادآوری اینکه حضور مردم در همه صحنه‌های نظام و انقلاب به‌ویژه در ایام شیوع کرونا بسیار چشم‌گیر بوده است، افزود: مردم همیشه در صحنه برای کمک به هم‌وطنان خود حضور دارند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی که از طریق مردم جمع‌آوری می‌شود، همیشه پرخیر و برکت بوده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز کمک‌هایی که از طریق بسیجیان از مردم جذب شده، در بین مردم توزیع شده که این کمک‌های نقدی و غیرنقدی تاکنون بیش از ۹۱ میلیارد تومان ارزش داشته است، گفت: ۱۰۹ کارگاه تولید ماسک در سطح استان فعال بود که تاکنون بیش از ۲ میلیون ماسک تهیه و به صورت رایگان در بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با مشارکت و همکاری نماینده ولی‌فقیه، استاندار، فرمانداران، شهرداران، دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و ... در حال اجرا است، عنوان کرد: بسیجیان و رزمندگان شبکه بهداشت در شهرها و مناطق مختلف به صورت مشترک و قرارگاهی حضور یافته و خانه به خانه پیگیر هستند که همه این صحنه‌ها تداعی‌کننده صحنه‌های زیبا و تاریخی دوران دفاع‌مقدس است.

کرمی با اشاره به تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی در راستای آگاه کردن مردم در خصوص مقابله با ویروس کرونا و نیز توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان، افزود: طرح شهید سلیمانی سبب حفظ روحیه بیماران و کاهش چشم‌گیر تعداد مبتلایان شده است.

این مسئول با اشاره به بهتر شدن وضعیت مقابله با شیوع کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: بهتر شدن وضعیت کرونا به معنای از بین رفتن کرونا نیست و مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا غافل‌گیر نشویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس