ناجا برای تمام فرضیه ها در برپایی مراسم اربعین آمادگی دارد


ناجا برای تمام فرضیه ها در برپایی مراسم اربعین  آمادگی دارد

ایسنا/ایلامجانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه اربعین حسینی فرصتی بی‌نظیر برای وحدت، همدلی و مانور معنویت است، گفت: پیام اربعین و عاشورا بایستی به شکل هنری و جامعه پسند تهیه و به دنیا...

سردار "محمد شرفی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد:: پلیس آمادگی لازم برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد و بر ماموریت خود مسلط است و این مهم به یک باور در نیروی انتظامی تبدیل شده است.

وی افزود: در تمامی اقداماتی که قرار است در اربعین امسال انجام شود باید پیوست فرهنگی و دینی نیز دیده شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد : نفوذ کلام امام جمعه و نماینده ولی فقیه ایلام موجب توان خدمتی پلیس و ایجاد همدلی و همراهی مسئولان استان شده است.

وی ادامه داد: در صورت مهیا شدن شرایط لازم و اتفاق نظر مسئولان و تصمیم گیری مبنی بر برگزاری سفر معنوی اربعین حسینی، ناجا این آمادگی را دارد تا با تمام توان سفر زائران را تسهیل و به آنان خدمات رسانی کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه نیروهای مخلص در نیروی انتظامی همانند سال‌های گذشته آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند ،گفت: پلیس برای بهتر برگزار شدن این مأموریت عظیم ماه ها قبل از شروع اربعین حسینی اقدامات خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ناجا به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار، پای ثابت این امر مهم می باشد و از مبدا تا مقصد همراه زائران اربعین حسینی است.

سردار شرفی یادآور شد: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی در ناجا به یک باور قلبی تبدیل شده و همه عاشقانه منتظر اجرای آن هستند تا اگر خدا خواست و این ویروس منحوس کرونا از جامعه رخت بربست شاهد حضور گسترده مردم از سراسر جهان در این کنگره عظیم باشیم.
وی افزود: امسال برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا، نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد و نسبت به سال های گذشته محورهای ماموریتی خود را تقویت کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در پایان افزود : نیروی انتظامی برای تمامی فرضیه هایی که در راستای برپایی اربعین حسینی وجود دارد آمادگی دارد و طرح‌هایی را در این راستا اندیشیده و آن را بازنگری کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ملحق شدن مقاومت بحرین به جبهه‌های پشتیبان غزه با حمله به اراضی اشغالی