بحث و ناراحتی با منشا وجود نداشت/ می‌خواهیم مدعی باقی بمانیم


بحث و ناراحتی با منشا وجود نداشت/ می‌خواهیم مدعی باقی بمانیم

هافبک گل‌گهر سیرجان می‌گوید به زودی باخت مقابل استقلال را جبران می‌کنند.

احمد زنده‌روح، هافبک تیم گل‌گهر سیرجان، در خصوص شرایط تیمش پس از باخت مقابل استقلال تهران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من واقعا برای تیم استقلال احترام قائل هستم اما به غیر از دقایق ابتدایی بازی واقعا ما از تیم حریف سرتر و برتر بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خاطر از دست رفتن تمرکز در دقایقی بازی را واگذار کردیم اما مطمئن باشید جبران خواهیم کرد.

او که برابر استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد و گویا این موضوع باعث ناراحتی منشا شده بود زیرا او دوست داشت خودش پنالتی را گل کند و تعداد گل‌هایش را افزایش دهد، در این خصوص ادامه داد: بحث و ناراحتی پیش نیامد به‌هرحال کادر فنی تصمیم گیرنده این است که چه کسی ضربه پنالتی را بزند و من هم طبق خواسته مربیانم پشت توپ ایستادم و توانستم گل بزنم ولی ناراحتم از اینکه گلزنی‌ام منجر به برد گل‌گهر نشد.

زنده‌روح در پایان در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک افزود: فاصله زیادی تا بازی با آلومینیوم باقی است و ما می‌توانیم به خوبی تمرین و ریکاوری کنیم فقط کسب برد در این دیدار فکر می‌کنیم. بهرحال گل‌گهر تا به این جای کار مدعی نشان داده و ما می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم. 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی