اجرای نهمین مرحله رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» در کاشمر


اجرای نهمین مرحله رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» در کاشمر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر از اجرای نهمین مرحله رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد.

اجرای نهمین مرحله رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» در کاشمر
حجت‌الاسلام نیساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر، 15 دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، گفت: نهمین مرحله رزمایش کمک‌ مؤمنانه به همت مراکز افق بقاع متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع)، امامزاده سیدمرتضی(ع) و امامزاده سیدمحمد(ع) به‌مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، در حال اجراست.

وی بیان کرد: در این مرحله ۴۷۰ بسته کمک معیشتی شامل برنج، قند، چای، ماکارونی، حبوبات و قند با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام نیساری، توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ عدد پوستر حاج قاسم و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان، برپایی سه ایستگاه فرهنگی با محورهای مردم‌داری و جهاد، برگزاری چهار مسابقه «شوق دیدار» در بقعه متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع)، دو مسابقه کتابخوانی «قهرمان من» و «رفیق خوشبخت من» در بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) و مسابقه دلنوشته «سردار دل‌ها» در امامزاده سید محمد(ع) را از دیگر برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه به‌مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان برشمرد.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه، افزود: برپایی روضه‌های خانگی به همت مراکز افق بقاع متبرکه و مراسم دهه فاطمیه در بقاع متبرکه امامزاده سیدمرتضی(ع)، امامزاده سیدمحمد(ع) و امامزاده سیدحمزه(ع) با حضور هیئت‌های مذهبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با بیان اینکه در یک سال گذشته فعالیت‌های عمرانی خوبی در بقاع متبرکه امامزاده سیدحمزه(ع) و امامزاده سیدمحمد(ع) انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت چهار هزار رو ۱۵۷ نفر در این بقاع متبرکه فعالیت داشته‌اند.

حجت‌الاسلام نیساری در پایان تصریح کرد: در طول یک سال گذشته در ۹ مرحله تعداد دو هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

نسیم حجازی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع