7 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موافقت اصولی دریافت کردند


7 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موافقت اصولی دریافت کردند

بیست‌وپنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور موافقت اصولی هفت مؤسسه به منظور آغاز فعالیت رسمی، همراه بود.

7 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موافقت اصولی دریافت کردند

به گزارش ایکنا، بیست‌و‌پنجمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مصوبه و بحث‌ها و تبادل نظر درباره مشکلات تشکل‌های قرآنی و بررسی درخواست مجوز متقاضیان مؤسسات جدیدالتأسیس همراه بود.

طی این جلسه درخواست هفت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جدید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برای آغاز فعالیت رسمی مؤسسات، موافقت اصولی صادر شد.

این مؤسسات شامل نورالآیات، اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی و سعادت از تهران، عقیق و علامه عبدالهادی الفضلی از قم، شهید مهدی رازی از بوشهر در حوزه آموزش عمومی و فعالیت‌های تبلیغ و ترویج و مؤسسه دارالتحفیظ محدث جزری از کردستان در حوزه آموزش عمومی است.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، عباس سلیمی، محمد‌علی خواجه‌پیری، سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها، مرتضی خدمتکار، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج این معاونت و حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت ارشاد از جمله اعضای این هیئت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالیت