عربستان گاو شیرده آمریکاست / انقلاب اسلامی؛ ایران ثمره ایثار و شهادت


عربستان گاو شیرده آمریکاست / انقلاب اسلامی؛ ایران ثمره ایثار و شهادت

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز شهید، فداکاری و ایثارگری را راه پیروزی امت اسلامی برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها دانست و از آنها با عنوان «طاغوتیان زمانه» یاد کرد.

عربستان گاو شیرده آمریکاست / انقلاب اسلامی؛ ایران ثمره ایثار و شهادت

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، «سیدعبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز، یکشنبه در سخنانی به مناسبت «روز شهید»، یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنها را گرامی داشت و گفت: امت اسلامی برای مقابله با سیطره طاغوتیان زمانه، یعنی آمریکا و اسرائیل، نیاز به فداکاری‌هایی دارند که شهدا در راه خدا و اسلام از خود نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه امت اسلامی با تکیه بر فرهنگ شهادت به پیروزی‌ها در منطقه دست یافته‌اند، افزود: آزادی غزه و پیروزی‌های حزب‌الله در لبنان، نمونه موفقیت‌آمیز تجربه مقاومت و شهادت است.

سیدعبدالملک الحوثی تصریح کرد: الگوی مقاومت لبنان پیروزی‌های فراوانی را به ارمغان آورده و تجربه مقاومت در فلسطین به پیروزی و آزادی و عزت منجر شده است. پیروزی‌های به دست آمده در سوریه، عراق و بحرین نیز نمونه‌هایی از ثمره فرهنگ ایستادگی، فداکاری و شهادت است.

رهبر انصارالله یمن، انقلاب اسلامی ایران را نیز نتیجه ایثار و شهادت دانست و گفت که رهایی ایران از هیمنه آمریکا و سیطره شاه، ثمره همین فداکاری‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنرانی‌اش به موضوع سازش روابط کشورهای امارات، سودان، بحرین و مغرب با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حرکت قطار سازش، میزان اطاعت‌پذیری و گوش به فرمان بودن آنها به آمریکا و اسرائیل را نشان می‌دهد.

سیدعبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن با اشاره به گوش به فرمانی حکام سعودی، گفت که عربستان نماینده ایالات متحده در منطقه نیست، بلکه فقط «گاو شیرده» آمریکایی‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها مجری طرح‌ها و سناریوهای صهیونیستی و آمریکایی در منطقه هستند، گفت: ریاض در راستای طرح و نقشه آمریکا و اسرائیل، علیه امت اسلامی توطئه می‌کند.

سیدعبدالملک الحوثی در ادامه بر لزوم وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی در برابر طاغوتیان زمانه تأکید کرد و افزود: دشمنان اسلام برای تحقق اهدافشان به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی هستند.

رهبر انصارالله یمن همچنین به سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و گفت: شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمانشان به دست آمریکایی‌ها به شهادت رسیدند، چرا که آنها از رهبران آزاده امت اسلامی بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجری معروف برنامه آشپزی ترکیه ای بعد از مدت ها بحران، طلاق گرفت!