بزرگداشت ایام‌الله و گرامیداشت سردار سلیمانی؛ فرصتی برای نمایش اتحاد ملی


بزرگداشت ایام‌الله و گرامیداشت سردار سلیمانی؛ فرصتی برای نمایش اتحاد ملی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش بزرگداشت ایام‌الله، از جمله گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت، در تقویت اتحاد و یکپارچگی ملی گفت: امیدواریم با توجه به مجموعه شرایط کشور، التهابات سیاست و جناحی بین مسئولان کشور کنار گذاشته شود و مسئولان همگام با مردم در مسیر تقویت وحدت ملی گام بردارند.

بزرگداشت ایام‌الله و گرامیداشت سردار سلیمانی؛ فرصتی برای نمایش اتحاد ملی

نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره نقش ایام‌الله و دهه‌هایی مانند دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویت وحدت و انسجام ملی گفت: تذکر، یادآوری و بزرگداشت ایام‌الله نقش کلیدی در افزایش اتحاد ملی به مثابه یک نیاز ضروری دارد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر اهمیت حفظ وحدت ملی و توجه مسئولان به برهم نزدن این وحدت تأکید داشته‌اند.

وی افزود:‌ برهمین اساس یکی از عناوین روزهای دهه بصیرت و میثاق با ولایت، «اتحاد ملی، عبور از فتنه‌ها» انتخاب شده و آنچه که در حماسه عاشورایی 9 دی 88، راهپیمایی‌های دی ماه 96 و مراسم تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار سلیمانی اتفاق افتاد چیزی جز وحدت و انسجام ملی نبود.

یوم‌الله؛ تجلی دست قدرت الهی

لطفی اظهار کرد: در واقع در همه این اتفاق‌ها که به وضوح تجلی دست قدرت الهی دیده شد و مصداق یوم‌الله شدند، وحدت ملی در بالاترین سطح آن حول محور ولایت شکل گرفت و همه مردم یکی شدند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این دهه نیز به ویژه حول محور بزرگداشت سردار شهید سلیمانی می‌توان این اتحاد را بیش از پیش به وجود آورد. تجربه چهل ساله پس از انقلاب اسلامی هم نشان داده رمز غلبه بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی و خنثی کردن تهدیدها و توطئه‌های دشمن اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان است.

وی یادآور شد: امیدواریم با توجه به مجموعه شرایط کشور، التهابات سیاست و جناحی بین مسئولان کشور کنار گذاشته شود و مسئولان همگام با مردم در مسیر تقویت وحدت ملی گام بردارند.

راه شهید سلیمانی تبعیت مطلق از ولایت بود

لطفی با تأکید بر اینکه راه شهید سلیمانی پیروی و تبعیت مطلق از ولایت بود، گفت: امروز هم پیروی یکپارچه همه آحاد مردم از ولایت راهگشا و پیش‌برنده خواهد بود. نقطه آغاز این دهه هم که قیام 19 دی 1356 بود از همین جنس بود و مردم، علما و طلاب با هم متحد شدند و قیام کردند و با رژیم شاهنشاهی مبارزه کردند و مقدمه نظام دینی را فراهم کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اظهار کرد: لذا از طریق بزرگداشت این مناسبت‌های الهی می‌توان عظمت وحدت ملی را پیش چشم دشمنان به نمایش گذاشت و امید آنها را برای ایجاد تزلزل و سستی در صفوف به هم پیوسته مردم با القای ناکارآمدی نظام دینی، ناامید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها