پیام تبریک فرمانده ناجا به مناسبت میلاد خجسته حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی


پیام تبریک فرمانده ناجا به مناسبت میلاد خجسته حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی

فرمانده ناجا در پیامی فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور صلح حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی 2021 را تبریک گفت.

فرمانده ناجا در پیامی فرارسیدن میلاد خجسته پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور صلح حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا می‌خوانید:

فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت مسیح (ع) پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور صلح و همچنین آغاز سال نو میلادی را به همه مسیحیان و مسلمانان جهان خصوصا به هم میهنان مسیحی تبریک عرض می‌کنم؛ امید است که امروز مردم شریف، فهیم و عزیز ایران اسلامی و همه آزادیخواهان که اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد هجمه و توطئه‌های دشمنان قرار می‌گیرند، به یاری خداوند متعال و با تأسی از راه و روش و سیره شهیدان والامقام و در پرتو اهداف و آرمان‌های والای پیامبر بزرگوار این منادی بزرگ عدالت حضرت عیسی بن مریم علیه السلام، با استکبار ستیزی و حقیقت جویی و بیزاری از قدرت‌های ضدحق، صلح و عدالت را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای بشریت و همه آزادیخواهان در هر نقطه از جهان رقم بزنند. سلامتی و سعادتمندی را برای تمامی‌پیروان حضرت عیسی‌بن مریم (ع) که سمبل صبر و شکیبایی هستند از خداوند متعال مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن